Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etiketttävling-utställning-och-evenemang
Läst 731 ggr
AKWIK
0

Riks-reklamlappar

Hur många riksreklamlappar har ni delat ut eller affisherat upp?

Idag köpte jag papper till printern och var ner och lämnade en lapp till en gammal connemarakompis sedan 70-talet. Visserligen har hon inga hästar alls längre, men hon kanske kan bli pånyttfrälst? Glad

När jag åker ut till stallet ikväll så hoppas jag att det är öppet i ridskolans ridhus och att jag kan fästa upp en lapp där.

monsterpony
0

Några stycken… Jag hade tänkt ta med några när jag åkte på tävling i lördags, men jag glömde… I gengäld satt jag brevid en mamma som sade att den och den tävlingen kunde de inte åka på för det var samtidigt som connemara-SM. :-)

Tack för hjälpen med annonseringen AKW!

lil-sis
0

Min skrivare påstår att den är sjuk, kan inte skriva ut något alls… Bah!

AKWIK
0

Felskrivet Förvånad

Smile-and-be-Happy
0

# 2 PM:a din adress så skriver jag ut några och skickar till digSkrattande. Själv sprider jag på alla möjliga ställen - stall, ridskolor, tävlingsplatser, ridsportsbutiker…

Var med när pyttelilla Björkviks ryttarförening satte som mål att vinna hinderparken i ridsportsförbundets tävling i ridborgarmärkestagning. Tala om lobbying.. Vi fick nog varje människa som någonsin ridit att komma och ta ridborgarmärket. Vi fick hinderparken! Nu kan vi väl satsa på största riksutställningen - värt namnet Connemara - SM

AKWIK
0

Får man ändra rubriken från Connemaraägare till Connemaraälskare?  Så vi får dit dem som ännu inte köpt en mara. Oskyldig

AKWIK
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gick iväg till Lantmännen/Granngården/Odal/Mälardalen eller vad det heter nuförtiden och skulle sätta upp en lapp, men det fick jag inte! Ledsen

Men i djuraffären, i samma hus jag bor, blev de bara glada! Glad

ambo
0

varit dålig på de..ska se om jag kan komma ihåg det o sätta upp på Äppelviken o i vårt stall samt ute på ekeby mm..kanske Hööks där är ju en anslagstavla, i Bredden

freakyH
0

Kan fråga om ja får sätta upp på ridskolan det står några connemaror där / i närheten :D Håller till några connemaror som tränar där och så iallafall.-

monsterpony
0

#8 Utmärkt om du kan göra det! Ju bredare vi annonserar desto fler kan vi locka och desto roligare blir det! :-)