Riks-reklamlappar
Hur många riksreklamlappar har ni delat ut eller affisherat upp?
Idag köpte jag papper till printern och var ner och lämnade en lapp till en gammal connemarakompis sedan 70-talet. Visserligen har hon inga hästar alls längre, men hon kanske kan bli pånyttfrälst? 
När jag åker ut till stallet ikväll så hoppas jag att det är öppet i ridskolans ridhus och att jag kan fästa upp en lapp där.

Några stycken… Jag hade tänkt ta med några när jag åkte på tävling i lördags, men jag glömde… I gengäld satt jag brevid en mamma som sade att den och den tävlingen kunde de inte åka på för det var samtidigt som connemara-SM. :-)
Tack för hjälpen med annonseringen AKW!
Min skrivare påstår att den är sjuk, kan inte skriva ut något alls… Bah!
Felskrivet 

# 2 PM:a din adress så skriver jag ut några och skickar till dig
. Själv sprider jag på alla möjliga ställen - stall, ridskolor, tävlingsplatser, ridsportsbutiker…
Var med när pyttelilla Björkviks ryttarförening satte som mål att vinna hinderparken i ridsportsförbundets tävling i ridborgarmärkestagning. Tala om lobbying.. Vi fick nog varje människa som någonsin ridit att komma och ta ridborgarmärket. Vi fick hinderparken! Nu kan vi väl satsa på största riksutställningen - värt namnet Connemara - SM
Får man ändra rubriken från Connemaraägare till Connemaraälskare? Så vi får dit dem som ännu inte köpt en mara. 
varit dålig på de..ska se om jag kan komma ihåg det o sätta upp på Äppelviken o i vårt stall samt ute på ekeby mm..kanske Hööks där är ju en anslagstavla, i Bredden
Kan fråga om ja får sätta upp på ridskolan det står några connemaror där / i närheten :D Håller till några connemaror som tränar där och så iallafall.-

#8 Utmärkt om du kan göra det! Ju bredare vi annonserar desto fler kan vi locka och desto roligare blir det! :-)