ÖNNARPS STUTERIS HEMSIDA !
Är NU öppen för allmän beskådning och finns på adressen

Enjoy!
(Det ska självklart trilla in lite mer konkret fakta)

Jättefin hemsida! Vilket arbete du lagt ner. Åtskilliga timmar, kan jag ana. Och en sådan otrolig massa hästar som fötts upp under Önnarps prefix
!

Jättefin sida! Kul att titta runt.
Jätteroligt att se. Jag har en fråga: Lever de avelsston som nu finns med?
Fantastiskt många uppfödningar!!
Vad duktig du varit som fått ihop så mkt på kort tid, trots både jobb och studier.
En liten fråga bara…
Vad heter avkommorna -06 som börjar på bokstaven P? Hittar dem inte på aramennoc eller SCS-sajten. 

Fin sida. Vilket jobb du har lagt ner för att få med alla dessa hästar!
Vad rolig läsning! Kul å få en inblick i Önnarps stuteri och framförallt vad många hästar de har "fött" fram 
Haha
ANGÅENDE P HÄSTARNA
Jörgen har tappat bort lappen med namnen på !! Han har skickat in allting till Mrs M och glömt att skriva ner namnen någon annanstans ;)
Så vi kan faktiskt bara en häst på P !!
Nej, alla avelstona lever inte fortfarande, jag ska lägga till vilka som är döda. Men kan säga några nu!
Möllans Nanette o Tuffie - båda döda sen några år.
Tiffany III togs bort 2007 i Melanom.
Gipsy Queen är också död.
#7 Ja och jag väntar fortfarande på DNA-svaren…
*fniss*

#8 Dom har ju inte haft ngn väntetid att tala om på DNA-labbet på senare tid.
Fick svaren på mina föl på 14 dagar förra året
Så två år låter länge…

… och jag passar på att använda denna tråd till att tipsa om att läsa nästa Ridsport, där JF himself presenteras (eller rättare sagt, artikelförfattaren har "försökt" följa honom - se tidningens nätupplaga http://www.tidningenridsport.se/content.asp?ArticleID=394958&CategoryID=7629&ArticleOutputTemplateID=560&ArticleStateID=2
)
Tittut! Skall du ta med RC71 ner till Skåneland för ett längre studiebesök vid tillfälle?! Det blev ju liiiiite stressigt sist…
Jag följer gärna med isåfall!
Hlsn Helena
Hlsn Helena, medarbetere på New Forestponny.ifokus
#11 jag kommer att närvara på studiebesöket :)