Kärlek
Kärlek kan vara kärlek till connemaraponnyn! Har ni några fina bilder som utstrålar kärlek mellan människa och djur? I det här fallet en connemara.
Jag börjar med en som illustrerar ett kärt återseende mellan Lotta Sjöberg (RC 71) och hennes Janus, efter att han varit fem månader på Irland. Behöver jag säga att tårarna rann? Inte på henne, men på mig!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Ja, det är frågan om var den skulle ha gjort sig bäst! 

Glömde skriva ovan att en connemara är det ju inte.. som ni nog ser!
dubbel

3 bilder som speglar det ganska bra. Föreställer mej och min förra sköthäst dagarna innan han skulle tas bort.
Älskade den hästen över allt annat. Saknar honom så otroligt mkt…
Vallas Amigo - New forest e: Ballestero RNF 83
när jag höll i honom stod han bara men när jag skulle ta kort och mamma höll så skulle han bara äta eller gå iväg XD
Hittade en till bild som jag tycker mycket om. Nu är det frk Sjöberg igen, och min dotter Elin, tjatigt detta, som pratar med Innellan Peace. Jag tycker det är en fin bild, tagen i mörkaste och disigaste november, men som betyder mycket för mig.
#9 Ja, mkt finstämd. Uttrycker en känsla av enkel, stillsam men djup tillit mellan häst och människor. Oj vad jag blev poetisk.. Och så ett gemensamt intresse för rosa små gosedjur förstås 
# 9+12 Helt underbara bilder…de säger mer än tusen ord!
# 14 Tackar så mycket!

Eftersom tråden blev till en allmän kärlekstråd vill jag bidra med en bild på min äldste son o hans New Forestponny Dimmans Denitha f.93 e.Dennie. Så mysigt de ser ut att ha!
Hlsn Helena, medarbetere på New Forestponny.ifokus

#20 Dom ögonfransarna skulle man ha!- alltså Ossians…

… och här är en GAMMAL bild på mig själv o min förste NF-valack Claestorps Summercloud "Clabbe" 
Hlsn Helena, medarbetere på New Forestponny.ifokus

Alla barn/djurbilder ni visat oss är väldigt fina. Lite tårögd blir jag allt…

#26 Åh så gullig han är

. Han verkar nedärva det där slickandet och pussandet Janus. Bäsan är likadan

#27 Ja, det är MKT ärftligt! 
Ja, pussandet och slickandet måste vara ärftligt! Maggie kan man knappt hålla ifrån sig, hon ska slicka i ansiktet och på händerna. Men hon försöker aldrig bitas, så det gör ingenting.
# 27 Jag träffade hans äldre halvbror Rolls Royce för ett tag sedan, och han var också en häst som slickade mycket.

# 34 Små russflickor passar mycket bra att krama!