Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 491 ggr
monsterpony
0

God morgon 24 juni 2008

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla!

Kan inte hitta någon morgontråd, så jag öpnnar väl en egen. Mulet och blåsigt är det här, men det blir jobb hela dagen, så det gör väl mindre. Bara tre dagar kvar till semestern nu! :-)

Carduus
0

Godmorgon! Full fart på jobbet men har bara den här veckan kvar sedan är det 4 veckors semesterGlad.

Gråmulet ute, hoppas på starkt högtryck så vi kan få in höet då, annars ska man gå hela semestern och vänta…

Inga direkta planer för dagen. Kanske blir en sväng till stallet om jag kommer härifrån i tid.

Ha det bra alla!

Tittut
0

Gråmulet även i Hälsingland, men det regnar inte just nu.

Måste väl ut och hundpromenada en sväng snart. Sedan får vi se vad som händer, om jag ska jobba eller slöa…. Har man semester så har man rätt att småslöa lite också….

Ha en bra dag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Bullemor
0

Halvmulet ,men ändå soligt här i Enköping idag.

Har inte så mkt på schemat men borde verkligen ta tag i hemside-uppdateringen samt försöka klura ut vad man ger en moster i 70-årspresent. Ger mig lust att skaka liv i den gamla present-tråden. Hmm

Ha en fin dag allihopa!

Akerberg
0

God Förmiddag

Jobb, jobb och lite till jobb…. Började dagen med att låsa in nycklarna i städskrubben. Ringde runt och ingen svarade, var inne hos ögonläkaren i uppgången och frågade om hon hade nyckel dit, men nää, och dessutom blev hon skitsur =S  Fråga får man väl..?  Fick tag i chefen till sist och han kom själv och öppnade åt mgi :$´
Var på nästa ställe när han ringde och säger att vi ska åka till *******  i eftermiddag *suck*  Det är ett stooooooooooort ställe några mil härifrån som ska säljas (ägarna är en av de viktigaste kunderna) så nu är det bara att packa ihop grejerna och åka dit.  Vilken tur att jag gav Snörpa sommarlov!

lil-sis
0

Har varit hos tant doktorn, var lite seg på morgonen så jag fick stressa. Har gjort en "nyanställningskontroll" inkl drogtest och alla värden var finfina :D (drogtestet får man svar på senare men eftersom jag aldrig har brukat något så är jag inte så nervös).

Blodtrycket är tillbaka på 120/60 och HB 149 :)

Ponnyn ska matas som vanlig ;)

MadickenII
0

Godda!

Nyss hemkommen från jobbet, aningen trött. Måste ut och mocka uteboxarna nu, eftersom jag inte orkade göra det igår kväll. Lat är man också…

Annars händer inte mycket, kattungarna växer och frodas, lammen ser fina ut, och allting annat rullar på. Att jag är två hästar fattigare har nu sjunkit in ordentligt och det är svårt att smälta helt. Man är så van vid att de alltid finns där i hagen.

Nä, nu måste de där boxarna snyggas till inför natten.

Spader-EliN
0

Godkväll! detta var en mkt händelserik dag. Chansen går inne på natten och ute på dan när han inte rids denna vecka och nästa så han ska få sova inne och få 2 mål mat inne, tävlingar både denna vecka och nästa så idag hade jag utsläpp av dem. kommer till stallet och får reda på att Vallas alexandra fått ett hingstföl e: Jolly Roger RNF 109 (hoppas man får skriva om new forestar här XD)

sedan lite ridning och strosande i stallet =) laddar inför tävlingen på torsdag

AKWIK
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godkväll!

Vem bryr sig om väder och vind när man har fått världens finaste lilla stoföl? Som dessutom blir skimmel! GladKyssGlad

ELS
0

#8 Vilken gullig bild då hon pussar på mammaGlad  Dimona ser däremot lite trött ut…

Blir hon skimmel? Kan man se det redan? 

Åh vad jag blir sugen på att betäcka i år då jag ser alla söta föl…

AKWIK
0

#9 Lilla Snuttan var så himla trött! Hon sprack en-två cm på ett par ställen så detta gjorde nog ondare än fången. Hon hälsar att hon kommer skriva lite sedan när hon kommit i form. Nu orkar hon inte.