Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etiketthingstar
Läst 2253 ggr
Sixi
0

Brukshingster

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En tråd som viser bilder på hingster i brukGlad

Begynner med et bilde av vår hingst Inglingstad Yme, 6 år gammel. Bildet er fra et stevne forrige helg, hvor han var feilfri i LB og fikk 4 plass i LAGlad Rytteren er frk connemara (Johanne)

RC70
0

Min gamle kämpe Brolötens Grafit löshoppar 50cm hemma i Haninge innan han flyttade till Önnarps :)

GE
0

Flynn debuterade i CNCP** (MSV A) i midsomras. Efter 4000m distans i 200m/min tempo och 10 min vilopaus, var det dags för terrängen. Efter att ha avverkat 18 hinder i storleksordningen "mastodont" var Flynn trött, och stannade ut sig. Banan var tuff och dessutom tung, och halva startfältet bröt. Flynn hade dock bara 5 hinder kvar, så man kan tycka att det var lite synd att han inte tog sig runt. En genomförd CNCP** var det som fattades för SM-deltagande…

AKWIK
0

#2 Vilken duktig kille! Kyss Efter att ha läst om alla olyckor så kan jag inte låta bli att tänka att han kanske var klok i att säga att han inte orkade mer. Hellre stopp än en olycka.

GE
0

#3 Ja, han är väldigt klok.

RC71
0

Här kommer en till Glad Janus i Ridklassen för hingstar. Clifden show-07

GE
0

Och en till…

Gräns Roeson (LB Lurbo RK mars 2008)

GE
0

Roeson har nu också startat Lätt klass fälttävlan. Bild från en träning förra året.

GE
0

Ytterligare en …

Skousboe Sunwise RC-DEN 77

RC70
0

Brolötens Grafit Juli 06

keca
0

Öxenholm Mango för 6 år sedan han är nu en glad pensionär från tävlingsbanan