Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 316 ggr
AKWIK
0

Godmorgon 5 juli 2008

Ha en bra dag idag! Hoppas på mkt och fint hö.

AnnaB
0

Godmorgon!

Här är allt hö inne sen före midsommar, det blir tidigare för varje år tycker jag.

Ska försöka mig på en ridtur nu på morgonen, få se om jag hinner innnan alla insekter vaknar….

lil-sis
0

Morning morning. Har fotat släpet till ev spekulant och ska troligen senare iväg för att titta på ny bostad, stallplats och extrajobb.

colleen
0

Go förmiddag!

Allt höet är inne, blev mycket mindre än vanligt. Men det ser i alla fall fint ut. Nu ska jag ge mig ut på ett par ridturer och ikväll blir det bio.

Ha en fin dag allesammans.

~Jag tror på ödet~

AKWIK
0

Godkväll igen!

Kom ganska nyssens från stallet. Där har jag ensam och med halvt ryggskott försökt tvätta fölrumpa. Dimona började brunsta på nionde dygnet exakt, så på den punkten verkar hon ha läst boken i alla fall. Skrattande Morotspurén åt Arizona en enda gång. Sedan var den äcklig! Jag har ändå bjudit lite morgon och kväll men den hamnar mest på mig. 

Eftersom jag åker runt med pyspunka på ett framdäck så är jag rädd att få punktering och få hjälp av en snäll medtrafikant. Man är inte så vacker när man är ingeggad med földiarré och morotspuré. Skrattande