Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: off-topic
Läst 600 ggr
MrsM
0

Test av favoritvädersajten

Dottern tipsade mig om vädersajten freemeteo.com när jag flera ggr förundrat mig över att hon på timmen när kunde spå vilket väder jag skulle ha i Halmstad, fast hon var i GöteborgFörvånad.

Här kommer förslag på lite semesterpyssel - undrar om sajten bara är bra på västkustvädret, eller om det funkar så bra i hela landet? Kan inte ni i hela connemarasverige  testa sidan lite då & då och berätta hur det blev?

Looking forward to your report. 

M, väderfreak.

Akerberg
0

Här stämmer det nog tror jag! Något regn o 14 grader står det. Ska gå o kolla tempen…

… =O Den visar 14 grader men det regnar inte just nu, men det börjar väl snart igen =S

Bullemor
0

stämmer utmärkt för mig tyvärrLedsen Mulet och +12!  Brrrr

lil-sis
0

Stämmer okej, är mer moln här än vad som står men tempen stämmer säkert.

lil-sis
0

Hemma i Knivsta stämmer det säkert. De hämtar från Arlanda och det är ju typ nära :)

Akerberg
0

Vädret idag har öht inte stämt med det de uppgav att det skulle vara när man tittade igår.  Igår sa de skurar och massa moln och kallt, det har varit varmt och soligt hela dagen (först nu kommer det lite moln)

jojjehanna
0

Skickade tipsmail till min käre make. Eftersom han är skärmflygare (nåja, med två små barn och husrenovering blir det få tillfällen) för han är så vädertokig. Men det kanske inte är en nog bra sida för honom, det ska vara bra vindinfo. Tyvärr bor vi i din region så jag kan inte komma med ny respons via honom egentligen…