Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettgod-morgon
Läst 600 ggr
Appledale
0

Godmorgon! 080709

Good morning!

Är ni inte uppe än?

Knappt jag heller… pv tvingade upp mig i morse, jag var så trött så jag måste sett ut som ett vandrande spöke… Vi har några vilda fasaner hemma omkring, otroligt vackra! Fasantuppen ställer sig faktiskt nästan varje morgon nedanför vårt fönster och gal! Orkar man bara masa sig upp ur sängen, så är det mysigt att stå och kika på honom.

Jaha, nu laddar ni väl för Åstorp på lördag? Jag ser fram emot att träffa några av er, och kommer ha kameran i högsta hugg! Ska bara gå runt och njuta av alla connemaror hela dagen!

Ha en bra dag!!

AnnaB
0

Godmorgon!

Vi ses i Åstorp, skickade ett mail till dig alldeles nyss…

Ska ut o rida en sväng i regnat, måste ju ladda inför lördan…

Ha de bra alla

MrsM
0

Här regnar det. Mamma Mia & Co har fått frukost på sängen och eftersover inomhus. regnmätaren på 15 mm sen igårkväll. Röjer på kontoret.

Ha en bra dag.

colleen
0

Här skiner solen och det är ganska varmt ute. Hoppas, hoppas att det stannar ett tag nu. Det är inte kul att ha semester i regn och tråkigt höstväder…

~Jag tror på ödet~

lil-sis
0

Finfint väder här. Var hemma strax efter fyra i morse men orkade inte plocka upp datorn ;)

Nu vårdar jag mig snoriga näsa (den är alltid snorig oavsett om jag är hos mig eller brorsan, ända gången den inte var det, var när vi var i Finland. Jag undrar om jag är allergisk mot Sverige???)

Idag är det nog bara tvätt som står på schemat. Tvätt av kläder alltså.

Akerberg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag, det kom några regnstänk när jag släppt ut Snörpa i hagen och fortsatt med städningen i stallet, annars har det varit blå himmel o solsken, gick bra att rida i t-shirt =)

Provade nya flugridtäcket jag fyndade för 50:- igår, funkade kanon =) Hon var inte svettig under heller, så jag hoppas det inte blir fööör varmt för henne att ha det. PIGG var hon idag

walsan
0

En kassör i SCS och dessutom läsare och flanerare på denna sajt kan inte vara bortrest vecka utan tillgång till ordentlig internetuppkoppling! När man kommer hem hopar sig massor av pappersarbete kring kassörskapet och sedan massor av inlägg att gå igenom här! Det har tagit timmar.

Kanonväder har vi i alla fall haft. Många båtturer runt havsvikarna och fikastunder ute på klippöar. Badtemperaturen i havet var riktigt bra. Igår var det över 20 grader, kanske 22? Bergafjärden som är den stora playan har kristallklart vatten och det "räfflar" under fotsulorna när man går i vattnet. Underbart!

RC71
0

#6 Välkommen hem igen! Glad

Här har det varit

lågfart senaste dygnet pga förkylning. Typiskt, då man försöker jobba in lite ledighet…Nåja, det går ju över. Kom nyss in från stallet. Här är en vinstilla, ljummen kväll och inga mygg alls-härligt!