Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 434 ggr
lil-sis
0

God Morgon! 080713

Tja gissa vad… Japp, ännu en runda avklarad Cool

Igår hade jag den goda smaken att försova mig en och en halv timme innan intervjun. Dock så vaknade jag tillräckligt "tidigt" för att hinna kasta mig i duschen och ändåb bara vara 5min sen på plats. Tur det!

Idag är det lite städning här i brorsans lägenhet som gäller, samt tvättning (av kläder) och troligen pizza med päronen ngn gång på dagen.

Ha en bra dag!

Sweetheart
0

Godmorgon! Gav nyss lillgrabben sin frukostgröt, här är det ovanligt om man får sova längre än till kl. 6 numera Fundersam

Idag blir det lugnt, träning av hästarna och det vanliga fixet med de bara och sen ska husvagnen kollas och städas inför Tysklandsresan om en och en halv vecka Skrattande

Ser ut att bli en solig och fin dag!

lil-sis
0

Har nu 9 maskiner igång nere i tvättstugan. Jag gillar tvättstugor. :-) Men det blir nog en kort vända ikväll också, vill gärna få kläderna jag har på mig tvättade.

RC71
0

Godmorgon! En helt vanlig söndag väntar, dvs sköta hästar, skicka hem ett betäckningssto och försöka få iväg lite fakturor.

Ha det bra alla! Glad

colleen
0

Go morgon!

Här skiner solen idag, lite skillnad mot gårdagens åskskurar som höll i sig hela dagen.

~Jag tror på ödet~

AKWIK
0

Godmorgon!

Hästarna var ivriga att komma in i morse. Bromsarna börjar bita tidigt en så solig och fin dag som denna!

Här väntar uppackning och sortering av prylar och sedan stallet ikväll igen.

AKWIK
0

Godkväll!

Sitter här och äter en väldigt god citronlakritsglass från Slöinge. Tack vare Mrs.M kommer jag nu komma ihåg att Slöinge ligger i Halland.

Här var det lugnt, inga bilder från Åstorp Ledsen. Lika bra jag går och lägger mig.

Godnatt!