Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 425 ggr
Tittut
0

God morgon 2008-07-15

Det var länge sedan jag gjorde en godmorgon tråd här, men det kanske kommer någon som hinner före under tiden.

Här är det JOBB som gäller idag. Det som skulle bli gjort igår, blev bara gjort till hälften och knappt det, så jag får nog gno på idag.

Ha en fin dag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

colleen
0

God morgon!

Här är lite halvmulet idag. Jag ska ut och mocka stallet och göra iordning sen så ska jag och Lisa iväg till Liseberg och roa oss idag. Så jag hoppas på bra väder i Göteborg.

Ha det bra!

~Jag tror på ödet~

Spader-EliN
0

God Morgon.

idag ska vi åka ut till sommarstugan jag ska måla en hel del där=PENGAR så jag försvinner härifrån igen. Chansen går på bete :) ska sättas igång 28/7

tjoffsan
0

Godmorgon! Ska strax iväg till jobbet. Väntar besked på om Gorizia är dräktig idag eller imorgon, så håll tummarna!

RC70
0

God morgon, trodde att jag skulle åka till vårdcentralen idag, fick en tid vid 10, men sen ringde läkaren o sa att jag inte alls fått en tid, utan att jag ska komma på torsdag klockan 8.15.

Lil sis !! ska du sälja räkan? Löser det sig inte ? Kan du inte flytta till billigare stall kanske ? Hoppas du slipper sälja !!!

ambo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Goförmiddag, fint här i Bro idag. maja kondistränar ambo på vår "galoppbana" i skogen som stallet röjt fram. han förbättrar sin tid hela tiden och ääälskar att dra på där!

Här är dom ute på fälten runt stallet

MadickenII
0

Godda!

Superväder är det här, varmt, lite vind och strålande sol. Nyss hemkommen från en tur på sjön för att titta på ostindiefararen Götheborg när den gick förbi i farleden på väg in till Norrtälje. Häftigt var det, den är stor!

Ska till kusarna senare och vattna, har "bara" fölstona plus fåren på bete nu, samt det två hemmaponnysarna. Lugnt och skönt!

Sola lugnt!

lil-sis
0

Troligen inte men annonsen får vara kvar så länge. Har faktiskt flyttat henne till dyrare stall, med full skötsel istället, så jag kan hoppa på ALLA former av jobberbjudanden oavsett när. Däremot så ska jag flytta hem till mina föräldrar igen. Blä. Men vad gör man inte…