God Morgon! 080714
Sjätte tidningsdagen på raken men nu har jag en dag ledigt. Wow…
Är hemma hos mig, ska kolla på dressyrträning, flytta på ponnyn och sen ägna mig åt städning och sortera ut allt som går att sälja.
Kanske inte SÅ roligt men…
Ha en bra dag!
God morgon!
Tillbaka i selen. Ska se till att få lite frulle i mig, sedan måste jag nog sätta mig och göra lite pass. Ingen bra idé att försöka läsa igen allt som skrivits de senaste veckorna, för då kommer jag aldrig komma igång med arbetet.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God morgon!
Här skiner solen idag igen. Den verkar göra det på morgonen för att sen övergå i regn framåt dagen och sen brukar det bli uppehåll på kvällskvisten igen. Mystiskt svenskt väder måste jag säga.
Nu ska jag äta frukost och sen titta på filmer från Cirrens och mitt dressyrpass igår.
~Jag tror på ödet~
god eftermiddag!
kom hem ifrån en strålande helg i Skåne vid halv 11 tiden, har haft jätteroligt. Tagit mycket bilder som kommer upp inom sinom tid !!
Trevlig måndag !
Hej
Lyckades ändra mitt tangentbord så hälften blev siffror..fick be brorsan om hjälp, det är fixat nu!
Här är sol och härligt, bad sol och sen till stallet framåt kvällen.

Godkväll! Tagit in det sista höt i kväll, tyvärr kom det en rejäl regnskur mot slutet så ca en balvagn ligger opressad och blöt ute på åkern
. Det har ändå gått fantastiskt bra i år så vi ska inte klaga. Skönt att det är gjort nu, vi fick in mer än föregående år så det känns bra.
Annars har det varit en lugn dag med sovmorgon och sedan brunch på sta'n.
Fredag- Söndag tillbringades hos föräldrarna med god mat, fiske, båtturer mm mkt trevligt.
Hoppas ni andra också har haft en bra dag!

Godkväll!
igår kom jag hem från farmor. och imorgon åker ja till sommarstugan, chansen vilar denna vecka och veckan efter sen ska han igång igen.
Godkväll!
Kom just från stallet efter att ha släppt ut hästarna. Försöker att släppa ut dem så sent som möjligt, och sedan ta in dem så tidigt i på morgon som möjligt. Men i morgon får de komma in vid 7.30 eftersom jag måste till Lantmännen (öppnar 7) och köpa tråd och märlor. Pratade med stallägarna idag om annan hage och nu får jag ta den enda naturbeteshagen som finns, men jag måste sätta dit en undertråd till först. Där kommer hästarna få samsas med vildsvinen, men det gör de ju nästan nu med då jag även ikväll såg vildsvin med ungar vid stallet.
Den hagen kommer mina att få gå i ihop med shettisstoet + föl tills det är dags att stalla in. Att betet där kommer att ta slut är ett litet problem just nu. Då kan man i a f stödfodra med grovfoder.
Usch, nu fick jag lite fångest! 
Har du sålt ditt ungsto eftersom hon ska flytta Lil-sis? Jag såg att hon fanns till salu på Hästnet.
Nix, jag har flyttat henne till stall med full skötsel för att kunna jobba dygnet runt om det behövs. Ska flytta hem till päronen istället för att spara pengar. Både hyra och bensin (nya stallet kan jag åka på SL-kortet till).