God Morgon 080723
Morning morning!
Tidningsrundan gick ganska lätt idag, kan iofs vara för att jag har haft mitt lediga dygn.
Lilla fröken har varit inne och ätit lite mat, kommer få två gånger om dagen nu ett tag för hon får så pass mkt.
Riktigt pigg när jag släppte ut henne sen, full galopp redan i nedförsbacken från grinden 
Inte riktigt lika "ökig" idag.

Godmorgon!
En ny arbetsdag väntar. Ser ut att bli fint väder i Blekinge så det får bli shorts i dag. Ikväll ska jag plocka lite mer vildhallon. Igår trodde jag att jag plockade vildhallon, men upptäckte när jag närmade mid vinbärsbuskarna att jag hade kommit in i en väldigt igenvuxen trädgård.
Hallon är bland det godaste som finns!
Här är grannarna bortresta så vi har fått fritt fram att äta upp deras bär, men det är mest körsbär och röda vinbär.
ha en fin dag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Här verkar bli varmt..ska ta in hästar kl 17 så vi softar med bad mm innan tänkte jag. Igår städade vi tävlingsskåpet samt smörjde det mesta. Resfeber (iaf jag som ska köra och hitta rätt..)
ska plocka röda vinbär vi har här och göra kräm med grädde till 

God morgon i solskenet!
Äntligen verkar det som sommarvädret hittat hit, såklart är det min sista semestervecka, men men, hoppas det håller sig soligt och varmt nu resten av veckan. Jag har tröttnat på allt regn just nu.
~Jag tror på ödet~

God Morgon! Strålande sol här idag, typiskt när man är i stan igen, men förhoppningsvis håller det väl i sig ett tag framöver.
Inga speciella planer idag annars, tvätta lite bara

Godmorgon,
mulet idag, men det låter bra för mig ska i väg o tävla idag, första start kl. 15, så solen får gärna hålla sig undan annars blir det för varmt….
Måste passa på att efterlysa Appledale också…. har hon fastnat i huvudstaden, väntar med spänning på bilder på lilla valpen
Linda var är du???
Ha en bra dag alla!
Morrn!
Varmt och molnigt här på Väddö. Badade igår kväll, 13 grader i luften och 20 i vattnet! Man ville inte gärna kliva upp…
Var hos Maggie igår kväll, hon var som vanligt, gosig och glad att se en. Visade lite galopptakter för matte också. Innan hästbesöket var det biobesök, Mamma Mia. Otroligt bra film, skulle kunna se den igen idag.
Idag blir det packning inför Riks (jobbar tors-fre) Hästkraken ska badas innan vi åker på lördag, i kallvatten. Det gillar hon inte alls. Men hon är också höljd i en grå lerdimma, så det behövs ett bad eller två.
Ha en bra dag!

God morgon!
Inspirerad avgårdagens hårda bergsetapp i Tour de France gav jag mig ut på en runda i morse och försökte få lite högre snittfart än vanligt. Det hela slutade med en stenhård spurt in i mål, så nu är jag helt slut, men jag får väl skylla mig själv.
Idag ska jag städa lite till har jag tänkt och börja fundera på vad jag ska packa för helgen. Det ser ut som om det kan bli varmt och skönt väder i alla fall. :-)
# 8 Låter livsfarligt det där. Finns det inga mysiga hemma-hosprogram eller liknande som du kan kolla på istället.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

#9 LOL! Nja… Så här års är det bara Touren som gäller.