Funktionärer, Riks Eskilstuna
Planeringen inför årets utställning är i full gång. Vi har nu börjat se över funktionärsstaben. Vi är jätteglada för all hjälp vi kan få under helgen, stort som smått. Har du en stund över ? Vi behöver hjälp med allt från banpersonal till protokollspringare
Ingen erfarenhet krävs-snabbutbildning på plats! 
Skicka ett pm till mej eller e-post

Tack RC 70 för anmälan! 
Jag antar att jag har en stående anmälan vid behov :-)

#2 Ja 
hjälper självklart till. Vi kommer fredag em som det är tänkt.

#4 Toppen! Skriver upp er….
Vi kommer ju dit utan häst så någon nytta kan jag kanske göra, fast då inga alltför tunga lyft helst..ryggen säger aj då…
Vi kommer också redan på fredagen någongång, och stannar över hela helgen…

#6 Perfekt!
Vi, är det du och mor? Noterar att ni finns tillgängliga. Tack!!
Notera även mig som tillgänglig!
Hellre tunga lyft och springa fram och tillbaka än saker som kräver planering och "många bollar i luften". Jag gör hellre en sak i taget, om och om igen, än flera olika moment i rätt ordning. Ingenting med tidtagning heller, tack. 
När Carduus och jag anländer vet jag inte. Det beror väl på om hon ska ha med sig tvåårsvalacken eller ej.
om AKW tar slit-och-släp-jobben så tar jag gärna många-bollar-i-luften sakerna.

#8 Noterat!
Tack!
Kan man möjligen få vara i tävlingsexpeditionen. Det är fantastiskt trevligt!
Men kanske kan den flyttas utåt vid vackert väder…

Kan också hjälpa till, har inte bestämt mig om Carduus ska få följa med. Får se hur han utvecklas på betet, börjar bli rätt rultig redan
.

#11 Där är du redan placerad-på pappret…

#12 Fint! Vilka dagar kommer ni?

Tack alla ni som anmält intresse så här långt! 
Ju fler vi är desto kortare stund behöver var och en vara upptagen 

Smart tråd RC71! Jag antar att jag redan är uppförd på listan…?

#15 Japp! 

#13 Kommer på Fredagen stannar till Söndag. Tider vet vi inte än. Beror lite på om häst ska med eller ej…

#17 Ok 

Det börjar närma sej!
Kanske finns här några som inte tidigare anmält sitt intresse att hjälpa till, och som har en stund över? Välkomna att att höra av er till mej via PM här på forumet eller till lottasjoberg@telia.com
Vi är glada för all hjälp vi kan få, stort som smått! 

Även jag kommer ju att vara på plats och kan förstås också göra ett handtag (vilket du kanske redan räknat med…) Troligen är jag där hela helgen, men iaf garanterat från lördag lunch.
Kan väll göra det mesta utom att vara flaggare. Det var på tok avancerat för mig att både hålla koll på flaggan och titta på fina hoppande ponnyer samtidigt:/

#20 Jättebra! 
skriver upp dej på listan och återkommer!
Vi är minst två som åker och ställer upp med det vi kan. RC70 har ju lovat att visa ponnyn ;) Vi har dessutom bokat box så vi är "fria".
Men kommer nog inte så jättejättetidigt eftersom jag jobbar innan på natten, vet inte när jag slutar. Jobbar natten efter också så det blir nog två heldygn vad det verkar, tur att man är van 
Alltså, vi kommer på lördagen och åker på lördagen. Har inte råd att ta ledigt, annars hade vi varit där hela helgen.

#23 Jättebra!
Då noterar jag två personer på lördagen. hör av mej vidare….
#22 många långa steg ska jag löpa 

Hallå alla funktionärer!
Det börjar dra ihop sej till årets connemarafest! Vi samlas kl 11 på fredag vid domartornet på Vilsta för lite genomgång och frågor. för lördagens funktionärer gäller träff kl 7.30 vid domartornet,och på söndag kl 7 vid samma plats. Jag kommer även skicka sms till alla jag fått mobilnummer till. Tacksam om berörda bekräftar att informationen gått fram!
För er som ej hittar så ligger vägbeskrivning och PM på SCS hemsida.
Lotta
#26 Vi åker så tidigt vi kan hoppas vi hinner till 11 då. Vi måste lasta ur ambo osv innan.