Riks, vilka kommer?
Vad ska ni visa för hästar på riks? och vad vet ni för fler som kommer?
Oj oj oj, många har i alla fall planerat att komma så här blir det svårt att skriva för en som har haft hand om anmälningarna. Jag har i alla fall tänkt komma själv och sitta i sekretariatet. Visa häst? Njae det blir nog inte så.

Vi får väl se. Jag och Jennifer har väl tänkt pallra oss dit. Cinna är fortfarande anmäld till utställningsklass.
Mamma och pappa får se, beroende på hur mamma mår. Om cellgiftsbehandlingen ens börjat då. Svårt att veta i semestertider.
Jennifers mamma Nettan kanske kommer, beror lite på.
Vi är alltså ganska obestämda än så länge. Men mest troligt är att jag, Jennifer och Cinna dyker upp 
Räkan var igår mkt högre bak än fram så min känsla av att hon har börjat växa igen var helt riktig.
Så det beror på dagsformen, det är planerat att vi ska komma men börjar hon bli stel och dan så låter vi bli.
Vi kommer med Ambo Maja och jag fredag mitt på dan tar väl 2 timmar att åka från Bro eller så..ställer ut honom på lördan och hoppar 2 st Lätt B på söndan.
På fredan ska vi bara chilla runt o gå på zoo samt jag ska räkna i dressyren.
Jag (och mina ungar) kommer vara där hela helgen. Kommer hjälpa till där det behövs men även agera hästskötare periodvis har jag en känsla av :)

Jag kommer finnas på plats hela helgen. Fyra hästar anmälda samt en avkommegrupp på Janus.
Tar med Långarnö Penny tre år, Långarnö Decibel 1 år, Innellan Peace 7 år samt Långarnö Cedrick RC 105.
Carduus och jag kommer vara där fredag - söndag.

- Tråden är storstädad
som vanligt :P Håll er till ämnet!
Jag och Hagens Bonnie kommer vara där hela helgen.
Kommer rida två dressyrklasser under fredag em.
samt ställa ut under söndagen.
Jojomen, där är Maggie och hennes russins sommarboende. De små russhingstarna har blivit tre år och matchas i skrivande stund inför hingstvisning…Några år sedan de rymde till erat stall!
Ska absolut titta förbi när tiden är på min sida, jag brukar i varje fall alltid spana på stona plus fölet när vi åker förbi.

Några uppdateringar?
Jag åker upp på fredag och stannar till på söndag.
Vi kommer. Hon ser ut som ett ök, men det är väl bättre än ett spjälstaket antar jag. Någon måste ju komma sist och göra det med stil också
(Kort sagt, inga förväntningar, RC70)
Toppar i ett lite extra Fibergi Elit så hon kanske orkar springa också. Normalt ger jag inte "sockerbombsfoder" men ger det ett försök.
#24 jag lämnar Grafit i skåne för att någon annan ska få chansen att komma sist
så det är luuugnt ! jag ska göra mitt bästa !

När nu inte heller Peia kommer så kan ju någon få ta över äran att få århundradets sämsta poäng 
#26, SÅ dåligt hoppas jag inte att det går ;) Än så länge är det bara en gul bland de blå men jag vill hen gulblå också :D Nu gör de ju iofs inte så på RIKS så en gulblå kan man ju få ändå *s*

Om det inte handlar bara om de fyrbenta
så kommer det folk från Finland! Ett gäng redan på fredag och en billast lördagmorgon… Hälsa gärna på oss! Blir kul att se så många av er & era connemaror! Jag ser själv fram emot Working Hunter Pony som jag hittills bara sett på video och som jag & en kompis pratade om att en gång få anordna också i Finland 
#28 Å, vad roligt! Välkomna! 

Nej, det får vi tro att det inte gör. Mest lite interna pikar mellan mig och RC70 efter förra årets poängfiasko 

#28 Toppen. Hur många blir ni från Finland?

Det är åtta stycken som jag vet om. Hade hoppats på fler… 
#27 jag är kär i dig ändå!
Vi hade tänkt komma med Hagens Zelia men det blev inte av i år så vi satsar på nästa år istället