God morgon 2008-08-01
Nå, vad gillar ni nya sajten? Jag har inte kollat in den än, men får väl göra det en dag.
Detr solar för fullt här, som vanligt. Jag ska flytta över hästarna på nytt bete idag, eftersom det andra torkat bort. Det kom en liten regnskur igår, men det var bara lite fukt på ytan.
Hoppas ni får en fin fredag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

OOJJ - här såg det annorlunda ut idag!
Godmorgon allesammans ännu en dag med värme o sol, den skulle visst försvinna ett tag på dagen i o med en solförmörkelse, får väl se om det blir någon skillnad. Var i England o såg den tolala solförmörkelsen -99 -en jättehäftig upplevelse!
En lugn dag idag, ska städa lite i stallet, det blir inspektion från kommunen på måndag….

Godmorgon! Jag har precis kommit hem från stallet där jag har släppt ut alla sommargästhästarna och tyvärr sett att ena betäckningsttoet börjat ändra färg på slemhinnorna.
Går in på dygn 15 idag så jag misstänker brunst i morgon, suck.
Pottan sprutades igår och svettades direkt så förhoppningsvis kan hon betäckas med D'Arcy de närmaste dagarna så vi får hem henne till Vätö
Glöm inte att det är solförmörkelse idag vid 10.30 tiden om jag inte minns fel.
Godmorgon!
Jaså det ska se ut så här!
Jag såg det redan igår, eller rättare sagt inatt, men trodde då att det blivit ngt fel. Ibland kan det ju se lite konstigt ut när grafiken inte hänger med. Men jag var så trött så jag stängde av datorn i stället. 
Jag tror den här versionen blir bättre än den förra, bara man har vant sig. Tyckte att det gick snabbare att plutta in en smiley nu.
Och det är ju bra, eftersom jag gödslar friskt med dem. 
Håller på i tvättstugan nu, rengör läder vid diskbänken, samtidigt som jag surfar lite. Med lite disciplin kan man faktiskt undvika att få lädersmörja på nytvättade kläder och tangenter. 
Ska sedan hämta sonen hos sin pappa och ta stallet på vägen dit.
Ha en bra dag!
10:42 vill jag minnas att man skulle se bra i Stockholm :)
Jag ska på jobbintervju vid tolv, är inte så sugen på jobbet, speciellt inte eftersom det verkar som att Länsstyrelsen kommer bifalla min ansökan om tungt körkortstillstånd, de har bett om komplettering och då bara min signatur igen = annars hade de nog nekat redan nu.
Men å andra sidan så skadar det ju inte att kunna betala räkningar fram tills jag har lappen i näven :)
Efter det ska jag tömma släpet på det sista och sen flytta hästen till nya hagen eller om jag hämtar mina vinterdäck och posten först.
Imorse när jag vaknade (vid 05:30) så var det värsta Londondimman här! man såg bara ett par meter framför sig. Somnade om och sen såg världen ut som vanligt strax efter sju igen.
Gillar nog den nya stilen här, och det känns mer snabbladdat, men det kan vara ren inbillning.
Håller på och packar lite, skall till Norrköping över helgen och kombinationen av 28+ och sen regn lö-sö ställer till det med klädvalen.
sola lugnt!
Gomorron från stugan, ja oj här var det ny design..sol och snustort ute..börjar ge lite mer hö till ambo nu då hagarna knappt har ngt gräs kvar
han tappa några kilo efter rikset faktiskt, det var väl lite påfrestning kanske
nu ska vi iväg o fixa i stallet sen hem och förbereda majas scoutläger på Gotland, hon åker i morrn. Jag ska ta hand om ambo. på söndag ska jag tömköra med lärare ska bli kul.

Goddag!
Här är annorlunda men men vänjer sig nog snabbt
, ja det gick mkt snabbare att ladda de gula små gubbarna nu
vad bra
.
Ska snart ge mig ut på lunch, vår personalmatsal är stängd tom denna vecka så på måndag blir det ordning igen. Haft matlåda de andra dagarna men i dag blir det nog en tunnbrödrulle…
Ska till stallet i em och pyssla lite med Carduus. I helgen är det hagbygge till grabbarna (sista för säsongen hoppas vi) och eventuellt stallskurande som väntar, pust.
Ha det bra alla!

God afton!
Intressant med nytt utseende. Tom jag verkar ha tillgång till smileysar nu.
Kanske jag slipper formatera stycken manuellt också. Man kan ju hoppas.
Just hemkommen och duschad efter en skön runda på cykeln. Tog en lite ny sträckning och passerade förbi ett antal trevliga hästhagar. På hemvägen kom maken ikapp på sin racer, så då blev det trampa av för att hålla takten.
Så bra att ngn skrev ngt! Tänkte just själv göra det för att kolla att inte sajt lagt av.
Har ni hittat hur man kan få info om när ngn var inloggad senast?