Slutpunkterat?
Ojoj. Nu får jag visst inte heta Mrs.M längre om jag ska ha en personlig sida? Eller kan sajtvärden ge mig ett tips hur jag ska kunna aktivera min sida utan att det kommer upp en massa röda bokstäver som talar om för mig att punkter i användarnamn inte är tillåtna?

Ja du, det här är nog inget för gamla kärringar! Själv hittar jag inte ens den personliga sidan. När jag klickar på min sida eller inställningar kommer det upp ett käckt meddelande om att jag har kommit rätt, men att sajten inte existerar ännu…

Jag är ju helt ny här inne och hade precis förstått hur jag skulle använda forumet och så är det första som händer att man får lära om,typiskt! Det blir nog jättebra när det är klart men små "buggar" brukar det alltid finnas i nya system, så det är bara att ta det lugnt och se vad som händer.

Tydligen funkar det inte med _ och punkter i användarnamn. Råkade ut för samma sak som #1. Kika in på support-sidan så får ni nog hjälp :)
#4 Hittar inte supportsidan. 
Vi som har _ eller - eller annat ovanligt tecken måste nog ändra inloggningsnamn!
Men vem meddelar vi det? Sajtvärden Akerberg?

http://support.ifokus.se Det finns en tråd som heter något "Kan inte se min sida" där fick jag hjälp!

Precis som Linda-A säger, fråga på Supportsajten, jag kan tyvärr inget göra