Godmorgon 5/8-08
Ett sån't väder
. Stormar och regnar, paraplyt gjorde inte mkt nytta då det ju lixom inte regnar uppifrån
. Nåväl har tagit mig till jobbet iallafall. Blev buss sista biten idag, lockade inte med 20 minuters promenad i det här vädret. Blev blöt nog ändå…
Känns som man valde rätt semesterveckor
.
Ha det bra alla!

Fruktansvärt väder här också! Det är som värsta höststormen, regnar och blåser hela tiden. Här väntar en massa jobb som vanligt. Jag vill ha SEMESTER! 13 dagar kvar….

Ja höstrusk är det som närmast ligger till hands när man ser dagens väder. Jag håller med Carduus, det känns som om man valde rätt semesterveckor!
I går blev jag kvar så länge på jobbet att affären hade stängt när jag kom dit (hade inte räknat med sommaröppettider…). Det fick bli nudlar och två brödbitar doppade i nudelbuljongen till kvällsmat och så storhandling nu på morgonen. Så nu sitter jag och slurpar i mig en yoghurt till frukost på jobbet… Det går det med…
go' förmiddag i ruskvädret.
känns som en sån där dag då man bara vill krypa upp i soffan med en bra film på tv'n, en kopp varm choklad, och tre bullar på magen 
siktar på att ha det ungefär så faktiskt. Min ordinarie dator är fortfarande död så allt datorjobb jag har liggande i den måste vänta på sig ett tag till. Mkt irriterande..
simma lugnt!

Väret är likadant här som hos er andra. Hua! Tog bilen till jobbet idag, annars cyklar jag i ur och skur (t o m snöstorm…) men jag blev så genomblöt hos Snörpa igår så jag tyckte det räckte för ett tag framöver… Ska iväg o jobba lite till om en stund. Väntar bara på att chefen ska ringa så jag vet vart jag ska! Under tiden tänkte jag fixa lite med tipspromenaden till lördagens kräftskiva
Här har vi uppehåll…undrar hur länge det varar!Varit i stallet imorse å haft ute kusen me kompis 1h i paddocken. Hoppas kunna ha ute i efm oxå och att det inte sker ngn förvärring i hovar mm. Blir lite bantning på den andra oxå, vilket inte skadar! Börjat jobba lite smått (dock natt denna v), men beskonad när det inte finns å göra. Nu blir det pyssel/renovering här hemma innan det bär av till stallet igen! Ha en fortsatt bra dag alla!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Har varit ute i stallet och lämnat nyckeln och displayen till släpet. Hoppas de köper, vore smidigt. Och så kan jag hyra det sen när jag behöver 
Har även lagt upp lite bilder och så en liten film från löshoppningen förra veckan.
http://img.photobucket.com/albums/v314/holdpatsy/Lady%20Stardust/08073001.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v314/holdpatsy/Lady%20Stardust/08073002.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v314/holdpatsy/Lady%20Stardust/08073003.jpg
Gokväll!
Regnar och blåser gör det på ostkusten, till min stora glädje egentligen. Betena höll på att torka bort, och ett tag lutade det åt att ge lammen kraftfoder för att få dem slaktmogna. Men, nu behövs bara lite värme så borde ju betena snygga till sig lite.
Lugnt på hästfronten, alla är på bete som ska vara där och resten har lata dagar. Ska få hjälp av en grannflicka till hösten med russen. Hon är nybörjare, så det blir ju en del jobb. Fast, jag tycker det är rätt kul. Liten är hon också, så hon bör ju kunna rida russ i många år till.
Annars bara jobb, jobb. Är schemalagd i två veckor till, sedan blir det väll några dagars ledigt innan skolan tar vid. Pust!
God Natt!