Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: allmänt
Läst 775 ggr
ambo
0

funkar era meddelanden?

jag ser att folk skickat till mej men sen är det tomt när jag ska läsa..Rynkar på näsan

AKWIK
0

Jag fick just ett meddelande som jag öppnade. Men då såg jag bara vad jag själv skickat till dig ambo!

Skrattande

Jag har rapporterat lite buggar ang Inboxen och Skickat så jag hoppas att de rättar dem snart.

Jag kan rapportera detta också.

Meddelandet från mig är inte längre viktigt. Har ordnat sig ändå.

AKWIK
0

Tydligen kommer det ta ett tag innan alla Inboxar funkar. Fattar det som att de importeras in i nya systemet när användaren öppnar sin inbox första gången och att det kan ta lite tid.

Lite barnsjukdomar får man nog räkna med. Flört

RC71
0

Samma här. Bara tomt liksom Rynkar på näsan

ambo
0

okej då är det bara att vänta!Glad

Rozpravka
0

Har ni fått inboxen igång nu? För nu har jag fått ett meddelande som jag inte kan se… Är så nyfiken på vem som har skrivit mig Flört

Akerberg
0

Jag har inga problem att läsa meddelandena, men de nyaste jag fått (och läst) finns inte kvar i listan =S

walsan
0

Jag har nog inte fått några meddelanden sedan releasen, så jag vet inte…

monsterpony
0

#7 Jag har precis skickat ett till dig. Du kan väl svara om det kommer fram…

walsan
0

#8 Det står nu en etta inom parentes efter Meddelanden, men jag kan inte se annat än gamla.

monsterpony
0

#9 Det var ju alltid något… Kan du skicka ett till mig?

walsan
0

#10 Har skickat.

monsterpony
0

#11 Samma resultat här. Röd prick och en etta på meddelanden, men jag kan inte ens se mina gamla…

AKWIK
0

Läste just om detta på supportsajten och alla har problem med PM. Svaret från ansvariga är att de först och främst försöker fixa till prestandan, därefter meddelandeboxarna.

Rozpravka
0

Ha-ha, modern teknik… Flört

Om det var nån som ville något så skicka gärna mail till hirmu(snabela)hotmail.com Skrattande

monsterpony
0

#11 Nu har ditt PM kommit fram Walsan.

walsan
0

#15 Ditt meddelande kom också fram, men jag kunde inte svara. Dels var svaraknappen till hälften dold bakom en blå list och dels fanns det sedan ingen skickaknapp.

walsan
0

#15 Ditt meddelande kom också fram, men jag kunde inte svara. Dels var svaraknappen till hälften dold bakom en blå list och dels fanns det sedan ingen skickaknapp.

RC71
0

Här kan jag både läsa o svara numera, mkt imponerande! Skrattande

AKWIK
0

#18 Ja med, men jag kan inte stänga min meddelandebox sedan! Skrattande Måste börja om och hämta connemaraponny.ifokus från favoriterna och ibland får jag då logga in igen. Skrattande

RC71
0

Förvånad#19 Ojdå!  Jag kan stänga min Skrattande Verkar vara väldgt "individuellt" detta nya i fokus….Cool