Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: tävling-utställning-och-evenemang
Läst 994 ggr
RC70
0

Vätö 16 Augusti

Någon som ska dit ? Någon som hört något ? Bara en vecka kvar och har inte fått ett papper ? Allting på min häst ska iaf vara betalat och anmält ?

Någon som vet något ?

RC71
0

Brukar väl komma via Roslagens hemsida…

Dyblygiad
0

Pga mig så är katalogen lite senSkäms Skulle tro att Helena jobbar med den för fullt just nu. Kommer troligen ut på hemsidan i morgon el måndag. Det ska vara en hel del Connemaror !

Jag kommer med Pottan och Besken.

Norrveda
0

Om bara vädret håller sig så att jag slipper stänga av datorn pga åska blir jag nog klar i natt med katalogen!

Nästan 70 ponnyer totalt varav 7 connemaror. Alla som anmälde i tid har kommit med.
Nu har vi "bara" ett litet problem inför nästa helg, solen skulle behöva komma tillbaka då de senaste dagarnas regn har förvandlat hage och ridbana till en mindre insjö.

AKWIK
0

Jag kommer och tittar. Glad

lil-sis
0

Vi är inte med, vet inte om mina mail inte kom fram?

Men slipper tvätta häst nästa helg iaf :)

RC70
0

#5 hur såg du det ?

lil-sis
0

#6 Eftersom jag aldrig fick några svar Obestämd

RC70
0

#7 kan säga att det har inte jag heller fått !!

Dyblygiad
0

Det är inte säkert att det har gått att få iväg några svarsmail då det har åskat en hel del i Roslagens. Vänta tills katalogen kommer ut så får ni se om era mail kommit fram el ej.

Skickar man in vanlig pappersanmälan så får man inget svar förrän katalogen kommer. Det är som sagt var mitt fel att Helena är sen med katalogen, det går bra att gnälla till ordförandeTungan ute…..just det det är ju jag som är ordförandeCool

RC70
0

#9 hahaha !! Skön ! Då är det alltså DIG vi gnäller på ! ! Skrikandes Flört

Visst känner du Sofia Hellström ! Vi har stått i samma stall i Västerhaninge !

lil-sis
0

Undertecknad mailade första gången någon gång i våras, SÅ mycket har det väl inte åskat?

Ingen katastrof men lite synd nu när hon har fläskat på sig. Vi har för avsikt att komma till ungponnyuställningen, så även stallägaren med föl och sto :) Kanske den nya stjärnan kommer också, i så fall samåker vi nog (på mitt körkort…)

Dyblygiad
0

Japp, jag red Helenas nya häst idag. De är i Idre och hälsar på Cebbe och jag får motionera Lolly.

RC70
0

#12 pratade med Sofia igår, då jag flyttat ifrån stallet idag :)

tyckte nattens stuteri lät bekant !

[AlphLauren]
0

Går det att efteranmäla??

Jag vill ju vara med men har missat att anmäla (vet att jag skrev innan riks att jag "kommer att glömma att anmäla…" haha,,, det gjorde jag också… suck.. typiskt mig…

Dyblygiad
0

Fullt med 70 startande redan nu så det går inte att efteranmäla. Har du ungdjur så är du istället välkommen till Ljusterö i oktober alt vuxna djur som inte fått guld i år är välkomna till sista chansen i november, Norrtälje.

[AlphLauren]
0

Då blir det sista chansen för oss :)

Vart i norrtälje ska den hållas?

RC71
0

#15 Varför får man inte komma om man fått guld? Obestämd

Norrveda
0

Svar till alla som undrar.

katalogen är nu på gång ut på hemsidan. 68 ponnyer anmälda varav 7 connemaror.

Alla anmälda som anmält och betalat i tid har kommit med. Att katalogen dröjt har berott bla på "sena uppgifter" på vissa hästar Flört.
#11 Du kanske har mailat på min gamla adress, den har jag haft problem med att hämta hem så jag har inte sett nåt mail från dig. I proppen stod ingen mailadress utan anmälan skulle skickas till mig. 

#17 För att det just är sista chansen till guld för året! Vi vill ge silverhästarna en chans till utan de som alltid vinner!

Platsen blir i Norrtälje, exact vilket ridhus är ännu inte klart. Ska ta tag i det efter nästa helgs utställning.

AKWIK
0
Tittut
0

# 19 Kul blandning. Synd att man fortfarande inte kan vara på två ställen samtidigt.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

lil-sis
0

#18 mailade inte anmälan, mailade frågor då jag hade problem med att dels se anmälan och dels skriva ut papper. Det var därför jag gjorde det så tidigt.