Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 502 ggr
ambo
0

Godmorgon 13 augusti

gomorron från ett regnigt Bromma. Packa färdigt och åka till Ambo står på dagens schema.

Man undrar hur varmt de är på Irland just nu? ska försöka ta reda på det

monsterpony
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är nog ungefär som här eller lite svalare. Om det är platsbrist skulle jag snarare packa tröja än bikini… Till och med barnen har våtdräkt när de badar på Irland… Men det kan förstås vara shortsväder också (se bild).

Här är det uppehåll, men det förvånar mig inte om det kmmer en skur under dagen. Ganska varmt dock. På dagens planering står jobb, jobb och lite mer jobb. Men snart är det i alla fall helg! Glad

Tittut
0

God morgon!

Regnet hänger i luften, och det har ramlat ner en del under natten också. Barnen och jag ska baka bullar, sedan blir det nog att försöka röja lite, om det kommer någon som är sugen på tårta till kvällen.

Ha en trevlig onsdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MrsM
0

Gomon

Allt lugnt här än så länge. Synd att det inte går att maila blåbärstårta…

Fånga dagen. Hälsn M

lil-sis
0

Glad i hågen åkte jag till posten och hämtade min nya tömkörningsdäckel. Blev lite konfunderad eftersom den kom så fort. Och så väl på plats kostade den 1100kr mer än vad jag räknat ut. Så tokigt räknar jag inte…

De har skickat en K-G däckel istf för en AE och det gör mig grymt irriterad! Säkert rätt färg (har inte öppnat paketet men läst följesedeln) men det hjälper inte. Kanske möjligen att jag kunde accepterat det om jag fått samma pris.

*Muttrar argt*

Akerberg
0

Godmorgon!  Mellanlandar lite mellan jobben, ska till Bankeryd om en stund, och sen direkt därifrån till Snörpa. Tänkte rida en mil ungefär idag. Tävling på lördag, 2 connemaror anmälda =D Vet dock inte om jag kommer se något av dem, en startar en annan klass, och en startar i samma som jag, men i en annan grupp

AKWIK
0

Goddag! Glad

Har varit hos hästarna och pysslat lite. Tränar att kratsa hovarna på Arizona. Det gäller att släppa hoven innan hon själv börjar ledsna och vill sätta ner den. Som alla andra barn har hon inte så stort tålamod. Flört 

#5 Vilken tur att du och connemarorna är i olika grupper. Då kan jag hålla tummarna att du vinner din grupp och någon av marorna vinner sin. Foten i munnen (vad betyder den här gula gubben egentligen?)

ELS
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

GoddagSkrattande

Här skiner solen i dag men det verkar högst tillfälligt om man tittar på väderleksrapporten.Rynkar på näsan

Irlandsresan börjar närma sig. Skrattande Vi åker den 18. Jag har massor att ordna med före vi reser så just nu känns allt stressigt.

Tänkte fota Lilleman lite på morgonen så jag borstade honom så fint. Till ingen nytta alls Skrikandes(se bild) Detta var det enda fotot jag fick då han direkt kastade sig i den blöta sanden och riktigt gnodde in sig. Sedan såg han  ut som en konstantskimmel så då gav jag upp ( Inte direkt min favoritfärg ..Tyst )

Tittut
0

# 7 Konstantskimlar är väl jättefina1 Lilleman också ifs…

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Akerberg
0

#6  Funkar inte riktigt så =) Den ena startar i en annan klass, så den kan du hejja på ;) Den andra startar i samma klass som mig, men startar i en annan grupp (start i mindre grupper) PP-distans går ut på att ta sig i mål inom max-min-tid, det är ingen direkt tävling på riktigt

RC71
0

Godkväll!

Ännu en dag har rusat iväg. Mkt jobb blev det i dag också. Den gipsade pållan var iaf bättre, skönt det. Var bara hem och vände sedan iväg till Tittut för att fira hennes födelsedag. Tack för tårtan! Glad Har nyss nattat dom tre pållar som är hemma vid stallet. Ett ganska lagom antal har jag kommit på. Snart fylls stallet med betydligt fler…Skäms