Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: ston
Läst 1189 ggr
bakia
0

Connemarasto RC679

Hej! Jag undrar om någon känner till connemarastoet CETI RC679. Jag sålde henne till en tjej i Örebro-trakten i början av 90-talet och jag undrar så hur det gick för stoet etc. Vet du nåt, maila mig: annika.gran@telia.com

RC71
0

Japp! Hon har varit här på betäckning för ett antal år sedan .Glad Fick sedan en skada och finns tyvärr inte mer.Rynkar på näsan

bakia
0

Hej! Är det du som har svarat på min efterlysning av connemarastoet CETI RC679? I så fall skulle det vara roligt om du ville höra av dig personligen till mig via mail: annika.gran@telia.com

AKWIK
0

#0 Visst slutar man aldrig fundera på en häst man sålt…. :-(

#1 Hade du Holens Ingolf på station 1991? Eller har Akerberg missat den avkomman? Obestämd

GE
0

#3. Den finns med och heter Chess III f-92, och är bla mamma till Chelsea (Spinway Corona) som väl Mattsons hade ett tag? Jag tror att jag har en bild av Chelseas stoföl f-96 e Fendth någonstans i datorn. Ska kolla enare i kväll om jag hittar den.

rc715
0

Chelsea står iallafall i Hölö och tävlar hoppning upp till LA. Mattssons sålde henne då hon blev skrämd efter en vurpa som de gjorde i ett vattenhinder. Det vore jättekul att se hur hennes avkomma ser ut så du får gärna rota fram den. Men om jag inte minns fel så är väl Chelsea f-96 så fölet måste vara yngre?

AKWIK
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här mottager Cetis barnbarn Chesterfield en rosett på Riksen. Glad

GE
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#4. Japp, det blev lite fel där! Det är förstås modern som är född 1996. Felizia är född 2000. Här är bilden. Akerberg, ta den till sajten om du vill. Tyvärr har jag inte sparat originalbilden i datorn, men den kanske iallfall är bättre än ingen bild alls? Som synes är Felizia född gulbrunskimmel, inte bara gulbrun.

AKWIK
0

Chelseas dotter Felizia har jag träffat! Här hittar du info om henne: http://www.bollefors.se/felizia.htm

AKWIK
0

Av någon outgrundlig anledning Flört känner jag mig manad att utnyttja min yttrandefrihet gm att berätta att Cetis barnbarn Countess II bor här i Roslagen! Jag hoppas kunna få se henne någon gång när jag har kameran med mig. Då ska jag sätta in ett foto på henne här! OskyldigGlad

Akerberg
0

Här har vi en bild på Cetis dotter Chess III, länkar till hela sidan eftersom bilden inte är min

Länk