Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: ston
Läst 906 ggr
bakia
0

Connemarasto CETI RC679

Hej! Det var då värst vilken fart det blev på connemarasnacket bara för att jag gjorde en efterlysning på mitt f d connemarasto. Jag hittade hit via SCS hemsida och jag kommer att meddela dom att jag inte tycker om den här s k sajten. Vad är den egentligen till för, det kan man verkligen fråga sig? I alla fall, tack Lotta Sjöberg för informationen om mitt f d connemarasto.

ELS
0

???   Det enda snack som skett är väl att du fått tips om avkommor eller barnbarn till ditt sto. Det måste väl bara vara roligt?  Obestämd

Dessutom fick du ju genom denna sajt veta vad som hänt ditt sto….

GE
0

Jag efterlyste en avkomma till mitt sto för snart två år sen, och har till dags dato inte fått veta någonting alls. Jag skulle vara jätteglad över så mycket information på så kort tid! Bilden på fölet satte jag in för att jag trodde att du skulle uppskatta att se ett barnbarnsbarn till ditt sto. Tråkigt att det blev precis tvärtom…

RC71
0

Jaha? Nu förstår jag faktiskt ingenting. Vi som skrivit här har ju bara kommit med iformation om din gamla häst. Var det inte det du ville ha?

AKWIK
0

Den här sajten är till för "connemarasnacket"! Glad Och vi som håller till här (Välkommen, förresten!) blir så glada när vi kan hjälpa någon som undrar vad som hände hennes gamla connemaraponny.

Denna sajt har SCS inget som helst ansvar för. Den är som vilket forum som helst på internet. Till för att snacka med andra intresserade i ett visst ämne. Alla får tycka och tänka fritt! Vill du inte att andra ska veta vem du är, så går det bra att vara anonym. Ingen annan än du själv röjer din identitet. Flört

Akerberg
0

Hej! Det var då värst vilken fart det blev på connemarasnacket bara för att jag gjorde en efterlysning på mitt f d connemarasto. Jag hittade hit via SCS hemsida och jag kommer att meddela dom att jag inte tycker om den här s k sajten. Vad är den egentligen till för, det kan man verkligen fråga sig?

Välkommen hit får man väl säga…

Den här sajten har ingen "anslutning" till SCS, utan är självständig (om man kan uttrycka sig så)

Så kallade sajten? Vad är det annars om inte en sajt? Forum kan man också säga, diskussionsforum. Eller bara ett ställe att lufta sina connemaratankar på.

Vad sidan är till för?  För att prata connemara, såklart! =D

Ang. din efterlysning, det var väl upplysningar om ditt före detta sto du ville ha? Du fick det och en massa annan info om avkommor och deras avkommor osv. Är inte det jättebra?!  Jag hade iallafall tyckt att det vore hur kul som helst att få veta saker om dem man frågar om, och se bilder.

RC70
0

Jag fattar verkligen inte heller ?

Denna kommentar har tagits bort.
Jammie
0

Hmm, ja lite konfunderad över din reaktion blir man allt. Här har alla som vet ngt om ditt f d sto hjälpt till med det de känner till, var det inte det som var avsikten? Vad trodde du att denna sajt var till för då du trots behjälpliga connemaraentusiaster är missnöjd?

walsan
0

Jag tycker att det låter som om du skojar med ossObestämd. Annars förstår jag inte vad du menar. Vad var det som är fel?

GE
0

Kanske inte Bakia uppfattade att Connemarorna som nämndes var barn osv till hennes Ceti? Utan trodde att vi började diskutera andra hästar som inte hade något med hennes efterlysning att göra? Annars kan jag inte heller förstå vad som blev fel! Förutom att stoet inte lever längre, men det kan ju ingen här lastas för…

RC71
0

Trådskaparen fick namn och telefonnummer till hästens sista ägare av mej. Vet inte vad som ej var bra…