God morgon 080815
Har precis ätit frukost så nu bär det av till jobbet…hoppas på att kunna kompa lite, annars är det ett 12 h pass som väntar å det är surt en fredag
ha en bra dag alla här inne!
God morgon!
Barnen sover, bara vovvar och jag vakna. Ska fösöka göra klart lite post och andra surdegar, innan jag åker bort under helgen.
Lite té till frukost kanske får fart på hjärnverksamheten, vi får se.
Ha en trevlig helg!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Morrn Morrn!
Var uppe tidigt för att få iväg sonen med tåget till Göteborg. Liseberg väntar ihop med pappa, hoppas på bra väder.
Ska släpa mig ner på stan idag för att växla pengar och göra sista inköpen inför Irlandresan på Måndag. Måste även komma på vad jag ska ha på mig imorgon. Då väntar "Mälaren runt" med tillhörande "biker-party" på kvällen :)
God morgon !
Nu blev jag ledsen, hade verkligen sett fram emot utställningen imorgon :( men men.. blir att åka o klappa på hästen istället..

God morgon!
Har varit ute på en svamprunda på morgonen och kom hem med två liter eller så med kantareller. Mums mums. Ska stekas vid senare tillfälle för förtäring till kvällen.
Fortfarande soligt väder. På dagens program står tvätt, veckohandling och en del annat trist.
God dag, har varit uppe ett tag men inte riktigt gjort något alls.
Fick påminnelse-sms om mitt paket från Ars Equitandi, ngt jag inte är helt nöjd med. Samma dag de skickade mitt paket (utan att leverans-avisera) så sänkte de priserna på allt jag beställt, fick jag reapris? Nej. Dålig stil, tycker jag. Är lite sugen på att returnera men det blir ju inte billigare för mig. Så mest paketstrul den här veckan!
God eftermiddag!
Har varit ute hos pållarna på fm och när jag kom hem fick jag kycklinggryta med ris till lunch. Duktiga barn!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ärenden på apoteket, färghandeln mm.
#4 Låter som jag bör titta neråt i morgon på ridturen. 

God eftermiddag. Är det bara för mig iFokus inte funkat för från 10 fram till nu?
Har jobbat lite, stekt 6 ägg till imorgon och plockat ihop kläder till mig o div grejer till hästen (hemma för tvätt).
Efter att vi varit o handlat ska jag upp till stallet och damma av (läs storstäda = schamponera) hästen och hoppas att hon blir brun igen =P (Går kåda bort med något annat än smör? typ läderolja eller hovsmörj eller nått? Hon har en stor fläck på halsen =S) Innan hon får gå ut igen ska jag stängsla av en bit av hagen, känner inte för att jaga henne i någon timme imorgon klockan 6 på morgonen… SÅ hon får gå själv och så får jag hoppas att det ska gå lättare….
#7 Handsprit har jag läst någonstans. 
Någon som har tips på hur man tar bort tjära på shettisman?

#8 Vi körde med läderolja, det funkade, men hon fick en fettfläck på halsen istället :p Får försöka få bort den imorgon… (dvs ta med Yes)
Nu är hästapållan nybadad ända ut till svanstippen och går själv i ett hörn av hagen med täcke på så hon ska hålla sig ren… förhoppningsvis går det lätt att fånga in henne imorgon. Det är det jag är mest nervös för =P Själva ridningen är ingenting i gämförelse!