Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettgod-morgon
Läst 896 ggr
lil-sis
0

Godmorgon! 080819

Jisses vad morgonpigg jag har blivit!

(Nej det har jag inte men det sägs att det är oartigt att ligga kvar när andra kliver upp och åker till jobbet…)

Fint väder idag, fortfarande ingen gjord i sikte, hoppas den kommer idag :)

Imorgon blir det en vända till Skövde för att titta på Fjordingar och till helgen en vända till Gotland med samma mål.

monsterpony
0

#0 Att det skulle vara oartigt har då aldrig jag hört… Jag ligger i godan ro kvar och gonar mig.. Skäms

Ganska hyfsat väder här. Hade en skön joggingrunda i morse och sprang förbi ett bedårande litet russin i en hage. Kyss Det var nästan så att man funderade på att konvertera… Foten i munnen

Nu ska jag göra en liten beställning och sen ska jag ägna dagen åt att avbugga gårdagens programmeringsövningar…

Tittut
0

# 1 Låter bra, du är välkommen! Skrattande

Har legat kvar länge i sängen varje dag sista tiden, och det är så skönt. Snart är det vinter igen och då ringer klockan före 5, så det är bäst att passa på!

Ska se om jag skall köra och hämta min 3-åring i dag. Hon ska vara med på premiering på söndag, så det börjar väl bli dags..

Hoppas alla Irlandsresenärer har det bra.

Ha en bra tisdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

monsterpony
0

#2 Jag tror det är för mycket jobb med att byta ras… Köpa stamböcker… Läsa in sig på litteraturen… Plugga stammar… Lära sig svansfästen… Plugga elitponnyer, diplomston, och så hela ponnytravsbiten också… Flört

Carduus
0

Godförmiddag!

Full fart på jobbet kenske blir en sväng till stallet i kväll, annars inga planer…

Ha det bra alla!

Tittut
0

# 3 Säg bara till. Jag kan hjälpa dig. Vi kan hålla förhör varje torsdagkväll om du vill!

Vi kan fråga Mrs.M om hon kan ta svansfästbiten, som är hennes specialitet.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Akerberg
0

Halloj idag =)

Hyffsat väder, men det kom en regnskur när jag cyklade hem.

Borde ta o åka o lämna in min systemkamera som inte mår riktigt bra, får se om jag gör det sen eller imorgon

monsterpony
0

#5 Du är alldeles för snäll… Tungan ute

lil-sis
0

#1 Jo visserligen men då både jag och "sällskapet" för närvarande är hänvisade till respektives Pärons bostäder (snacka om att gå tillbaka i tiden!) så skulle det kännas lite eh konstigt Skäms

Idag så har jag fått min AE-däckel och nu funderar jag på om jag är jättesugen på att åka ut till stallet och prova den. Eller inte?

Spader-EliN
0

God Dag (?)

det är cirka 20 minuter kvar av mitt sommarlov.

AKWIK
0

#5 ! Lura nu inte Monsterpony att överge connemaran! Skrikandes

Men hon kanske kan ha russen som "andra-ras" i mån av tid? Skrattande

monsterpony
0

#10 Det där tid du nämnde… Vad är det för något? Oskyldig

AKWIK
0

#11 Det tänker jag inte berätta, för då är det ingen fara att du lämnar oss! Glad