Premieringsfinal i Skaraborg
Grattis ELS. Från välunderättat håll hörde jag att den svarta treåriga connemaran slutade fyra i ponnyfinalringen i helgen i Skaraborg (länets diplomston av alla raser) och var jättefin, i ett strålande skick! Finns bild?
Hälsn nöjd farmor M

Det är nog dåligt med bilder. Någon (från HS?) fotade lite, men vet ej var dessa hamnar. Var inga uppställda bilder utan mest tagna i farten. Själv visade jag häst, så inte en bild blev knäppt, inte ens på min egen.
ELS ponny var kanonfin och det stämmer nog att hon kom fyra i finalen. Min egen Junibackens Hedda blev bästa ponny och kom tvåa i finalen, endast slagen av sin uppfödares Nordsvensk.
Hoppas ELS skada inte ställer till besvär på resan.
ELS har åkt till Clifden idag så svar kanske dröjer. Jag tyckte att hon sa att Lillan var trea bland ponnyerna, före gick en shetland och en Welsh. Ett mkt bra resultat var det hur som helst.
#1 grattis!
Grattis ELS!!!
Och grattis Annette! 
Men är du skadad, ELS? Hoppas inte för allvarligt.
Vi får väl höra lite mer när du kommer hem…

Tackar for gratulationerna! jag har for mig hon kom 3:a men det kan ha varit fyra….jag ska kolla pa videon da jag kommer hem… Har inte hunnit annu. Bilder kommer sedan.
Fore avfard lyckades jag klantigt nog bli nockad i tinningen da jag stod och fipplade med hoseglet i framdorren pa trailern. Slog mig mot den vassa kanten pa dorren sa bloden sprutade (flera liter minst….) Jag lyckades stoppa blodningen genom blodstillande medel jag hade pa kliniken samt rikligt med tejp runt pannan. Sag inte klok ut pa visningen men vad gor man inte. Min sambo tankte aka till akuten med mig men jag vagrade. Har nu ett blaoga samt tejpat sar och ser ut som en slagskampe. har lite svart att blinka men annars ar allt bra. (Det ser verkligen int klokt ut da man skriver pa utlandsk dator )