God morgon 2008-08-20
Vaknade vid 06 att det regnade av bara den. Nu är det uppehåll igen. Ska snart väcka Ponteman om han inte redan är vaken. FÖrsta skoldagen idag. Kan någon förklara varför tiden måste ha så bråttom!
Ha en bra dag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God morgon!
Även jag vaknade av nämnda störtskur. Hjälpe mig. Nu är det dock uppehåll och faktiskt ganska varmt.
Här var det lämna in bil då de klantat sig så framvagnen stått snett o slitit däck o orsakat punka (sonen råka ut för det när vi var på irland..) strul strul vardagsångest 

God förmiddag. Solen tittar nästan fram bakom molnen nu =) I natt har det ösregnat med tanke på hur blött det var ute i morse =S
Stoppar i mig lite mellanmål och ska åka upp till Snörpa när jag svalt sista tuggan. Hoppas hon är lite mer lättfångad idag…
God mitt-på-dagen ifrån Ängelsbäck !
Har nu varit här nere i 3 dagar, åker hem igen på söndag! På lördag är det treårstest i Åstorp, vi ska ha med oss
Ö. Obelix, Ö. Orcan, Ö. Othello, Eroz, Ö. Ockra och Ö. Olivia :)
Tänkte skriva en liten artikel om min tid här nere sen, men just nu sitter jag på så dåligt internet, och inga bilder inladdade i datorn !
Önnarps har fått 8a föl iår. sista fölet fött 29/7 undan Ö. Nova en gulbrun hingst som blir skimmel - jättesöt.
Godkväll!
Mina gummor börjar tappa sommarpälsen redan. Tycker det verkar tidigt…
Men det tycker jag ju varje år. 
Min minsta, lillgumman
, börjar vitna så vackert!
Här har det varit sol och 20 grader hela dagen.
Godkväll! Har idag var och tittat på andra gulingar, fjordingar. Men ingen som föll spekulanten i smaken. Nu funderar jag på om jag ska flytta Stardust till "vanliga" stallet imorgon eller på fredag eller på lördag.
# 6 Hon verkar ju ha det så skönt där hon går. I går låg hon så sött och sov igen. 
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~