Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: lek-och-tävling
Läst 2972 ggr
AKWIK
0

Fotokonkuranse!

Vem tar charmigaste connemaraföl-fotot?

Sätt in era bidrag i denna tråd (max ett per person) så kör vi en allmän röstning i mitten av augusti. Har vi lång inlämningstid så får vi in fler bidrag, tror jag. Tävlingen gäller motivet och inte kvaliteten, så bilder tagna med fin och dyr kamera har inte större chans att vinna än andra.

Eftersom det inte blir någon selektering innan röstningen så kan jag också vara med! Skrattande

ambo
0

antar att d är conn.föl som gäller…vi har inget här i krokarna direkt

Sixi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mitt bidrag. Hoppeføll e Janus. Fra Castle stud i Clifden mars 2008.

RC71
0

Mitt bidrag får bli en huvudbild på Långarnö Penny. Gillar ffa näsborrarna.Kyss

[Hagalyckan]
1

Bidrag från återbesökande sto till JJ, La Luna Chief med sitt stoföl La Novelle. Bpr normalt i Ödeshög!

[Hagalyckan]
1

Har ni glömt bort denna tråd?

colleen
0

# 5 Ojoj, jag får erkänna att jag glömt bort den faktiskt. Ska leta reda på ett foto nu i helgen.

~Jag tror på ödet~

Akerberg
0

Har inte ens sett den tidigare =O  Trodde jag läst igenom allt jag missat i sommar, men icke.  Skiter sig ändå, har inte sett en enda connemara på hela sommaren =(  (OM det inte dyker upp någon i Tidaholm nästa helg!)

AKWIK
0

Jag har också glömt! Skäms Måste ta med kameran och försöka få till ett fölkort.

monsterpony
0

Jag får passa på den här. Jag har inga bra fölkort på lager…

Lisa-trollet
0

Trollets Lucille som föl

Maria-Kavat
0

Bidrar med en bild på Klara Kavat och hennes mor. Nog för att det är massor flugor ute, men visst blinkar me ena ögat mot kameranSkrattande

AKWIK
0

Nu har jag försökt välja ut ett foto att bidra med. Svårt då ju kärleken är blind och man tycker alla är charmiga. Skrattande

Till slut bestämde jag mig för detta.

Clancy
0

#12 Skrattande Ser ut som att hon skrattar åt sin mamma.

AKWIK
0

#13 Skrattande Ja, men mamman skymtar i bakgrunden. Det är tant Windy som lånat Dimonas flughuva. Filnamnet syns inte helt, men det ska stå: -Varför har du mammas mössa?

tjoffsan
0

#12  Glad  Väldigt rolig bild!

Hittar ingen bild som är i närhten så bra så jag står nog över denna tävling.

Akerberg
0

Åh! Kom på att jag har en lite skojjig connemarafölisbild!  Ska bara leta rätt på den, så avsluta inte utan mig XD

colleen
0

Jag ska ta fram en bild i helgen, ska bara komma ihåg. Det är alldeles för mycket just nu, men min envisa sommarförkylning har i alla fall börjat släppa.

~Jag tror på ödet~

AKWIK
0

#16 Vi kan nog inte avsluta utan dig! Skrattande Jag verkar inte ha rättigheter för att skapa en röstningstråd. Obestämd

Akerberg
0

#18 Vilken tur :D

Nej, men alla kan starta röstningstrådar? Har iallafall kunnat det innan! (Däremot kan man inte ha omröstning i en artikeltråd)

Akerberg
0

Hittade bilden till sist!

Det är Juvelin och Corinne II, men vems fölet är vet jag inte, gissar på att det är Bränntomts Fingall, född 05

AKWIK
0

Nå? Tittut, Mrs.M och  _GE_ ! Nog har väl ni ett foto på ett charmigt connemaraföl? Ni får några dagar till på er att gräva fram ett. Flört 

Till alla! Som sagt tidigare så koncentreras denna tävling på motivet och inte fotokvaliteten. Skynda er att lägga in ett bidrag! Glad

colleen
0

Jag ska plocka fram ett imorgon, ska bara hitta tiden också, det är den det är mest ont om just nu…

~Jag tror på ödet~

Carduus
0

Bättre sent än aldrigSkrattande.  Mitt bidrag föreställer Carduus och mamma "Sländan" då Carduus bara är ca 12 timmar ung.

ELS
0

Jag har massor av fölfoton men inget direkt orginellt.Obestämd

Bidrar med detta som jag tycker är gulligt men tyvärr av urdålig kvalitet då det är skannat från ett gammalt foto taget med en dålig kamera. Bilden föreställer mitt nu 24 år gamla sto Silver Shade som föl med hennes lekkompis Golden Retrievern Cliff. De brukade busa tillsammansKyss

AKWIK
0

#24 Jamen, det var ju verkligen ett charmigt connemaraföl!! Kyss Och vi skulle ju strunta i det där med kvaliteten på fotot i denna tävling!

Colleen! Vill du vara med med ett bidrag så får du ta dig tid att leta fram något. Vi vill väl börja rösta snart?

colleen
0

Jag ska försöka fixa fram ett tills ikväll. Annars får ni hoppa över mig, har så himla mycket att göra.

~Jag tror på ödet~

frk-Connemara
0

Inglingstad Balder :D

tjoffsan
0

Jag slänger in en bild i alla fall från Gallianos första timme.

colleen
0

Här kommer mitt bidrag på "Lilleman".

~Jag tror på ödet~

RC70
0

#29 men guuuud vilken sötnos !

AKWIK
0

Då stänger jag den här tråden. Ska försöka lägga upp en röstningstråd i st.

Inlägget är låst för nya kommentarer