God morgon 2008-08-26
God morgon på er!
Ännu en oskriven dag ligger framför oss…
För min del blir det ev höpressning i kväll, om det inte regnar idag. Hoppas, hoppas, hoppas det klarar sig… Annars får det bli ensilage att sälja…
Ha en bra dag!
God morgon!
Solen skiner, så det blir nog en fin dag. Valpkurs, arbete och lite annat står på menyn idag. Ska sätta fart och försöka få iväg lite post nu direkt.
Ha en bra tisdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon. Det blev inget arbete inatt för mig. Befann mig istället på Astrid Lindgrens med 4 åringen som sprang in i köket och halkade och hamnade på en kviv i diskmaskinen. Några stygn på under armen blev det under hysterisk skrik. Det är inte första gången han blir sydd och han mindes tydligt att han inte fick bedövning förra gången. Denna gången var han ordenltigt bedövad men det hjälpte inte ändå. Konstigt att det alltid ska hända 15 min innan jag ska till jobbet. Mina arbetskamrater är inte så glada över det……. kan ju knappast skicka iväg gubben till akuten med tanke på de andra 3 barnen som har skoldag dagen efter. KL 23.30 var vi hemma igen.

#2 - usch då, det låter otäckt.. Hoppas han mår bättre nu. Och det var ju kanske tur i oturen att det "bara" tog i armen då…
Ja, men vad ska man göra? En olycka kan ju hända vem som helst… Det är väl tur att pojken har en mamma som prioriterar hans hälsa före något annat iaf.
Hoppas som sagt att det är bättre med honom nu!

Godmorgon,
har hittat in här igen efter allt strul senaste dagarna, varken telefon eller internet har fungerat på några dagar, -så frustrerande!
hoppas nu felet är åtgärdat för gått….
Dags att ta itu med vardagen, hästarna, jobbet och sen börja fundera över vad som ska packas, åker till Italien i mitten av september, ska bli härligt med semester, som förtagare är man ju aldrig ledig så länge man är hemma….
Ha en bra dag alla!
Gut mörtning,
äcklig skoldag idag. vad gör man.. suck o stön..
Hade morgonfodringen på 2 hästar i morse - väldigt tungt må jag säga. Väldigt tungt.. hehe.
Ska snart gå till bussen, vilket ju är väldigt underhållande.. Sen blir det lunch med Smulan och sedan flera timmars skolgång - oh happy f***ing day… märks det att jag är skoltrött ?
(kan inte få nog av den här bilden)

Någon mer än jag som har problem med CIF idag? Sidan laddas inte om och hela framsidan syns inte…
Jobbat som vanligt, storstädning inklusive trappräckena i krom, de glänser nu =)
Sen var jag på banken o apoteket och Ö&B på hemvägen, samt spanade på bensinpriset för bilen börjar bli hungrig igen… Mysko det där, de sk lågprismackarna är dyrare än shell idag =S Inte bara några få ören heller, utan ganska många sådana! Hoppas de inte höjer innan jag hinner dit…
#6 Jag har märkt att inte fetstilen försvinner på de trådar jag redan läst. Luras att tro att det det är en väldig aktivitet här fastän inget nytt skrivits. 

#7 Samma här. Ser du hela förstasidan? Alltså alla artiklar. Det gör inte jag (bara så jag vet när jag ska rapportera fel, så det inte är min dator som krånglar)

#7,8 Samme her, skriften forandres ikke på de trådene jeg har lest. og når siden laddes om, ses ikke artiklene på førstesiden som Akerberg beskriver…

God aften från Norge!
Sitter här i Raudbergstulen med vidunderligt dejlig fjällutsikt. Ibland är jobbet svårt att toppa! 
#8 Nej jag ser inte artiklarna på förstasidan. Är det någon som gör det? 

Anmälde felen och fick veta att det blev något fel i sista uppdateringen, de jobbar på att lösa det