Godmorgon 2008-08-31
Här skiner solen och det är alldeles vindstilla.
Ska snart ut till stallet och njuta.
Ha det bra idag, allihop!

God morgon! Vädret ser ut å bli kanon idag, påväg å spricka upp mellan alla moln. Väntar på min 5åriga kusin som ska med till stallet en sväng idag. Gjort iordning given fikakorg
brukar vara uppskattat! Ha en trevlig dag alla!

God morgon. Mulet var det här och med en begynnande förkylning. Ingen toppendag på gång precis…
Godmorgon! Mulet här, ska ut och släppa ut ambo plus en häst till som vi ska ha lite utsläppssamarbete med..
Förbereder nästa veckoslut. Plockar ordning för sonens 18-årskalas, med föräldrarna förvisade till Roskilde och shetlandsutställning… Far i huset redan nervös för utgången, men jag litar på att storasyster är en förstklassig husvakt. Härligt höstväder här.

Här är det soligt och tämligen varmt, en frisk bris bara. Inledde dagen med lite semi-ångest eftersom R åker uppåt idag igen. Dessutom är jag väldigt matt och kraftlös i kroppen, främst benen, vilket gör allt lite extra jobbigt.
Pappa ringde iaf och meddelade lite information om begravningen så nu har jag bokat hemresan iaf. Ditresan ska jag boka så småningom. Han berättade också att han beställt offert på en ny bil vilket gör att min blivande bil närmar sig mig
Varit i stallet därefter. Red ut en sväng på Chiva, klättrade lite, skuttade över ett dike och joggade lite på travbanan. Ska börja klättra lite med Peia också ganska så snart.
Nu ska jag duscha och göra mig iordning för jobb. Inte sådär väldigt inspirerad men det är ju åtminstone rätt nice OB idag
Såhär stiliga var jag och Peia igår 
Goddag!
Hälsade på ponnyn igår, som hittat äppelträd de andra inte vill gå till (mitte inne i en slånbärsbuske) och var VÄLDIGT nöjd med sig själv. Väldigt
Vet inte vad jag tycker om så mkt äpplen i hagen men de har ju varit där hela tiden, håller koll på mage osv, har även bett C att göra det varje dag.
Kollade sedan även på Surmulen som planerat men jag har bestämt mig för att vänta med att flytta henne tills jag vet vart jag ska bo, blir det Rimbo så vore det smidigare att ha henne där.

God eftermiddag!
tävlingsdag igen! började dagen kl 6 med att stiga upp, va i stallet och möttes av en chance som använt en bajshög som huvudkudde, men det var ganska lätt åtgärdat med en svamp. Efter lastkrångel kom vi iaf iväg till mjölby, började rida fram och efter några missar så blev det 58 % i LB:0 Efter lite mat till mej och chance så var det dags att rida fram till LB:1 - skitfin var han :) dock orkade jag inte rida ihop det hela programmet utan blev 60 % :) jag är nöjd iaf med att han var så fin på framridningen

God kväll
Triiiiiiist igengrått väder och duggregn idag, fast det utlovat sol och 22 grader =(
Har inte gjort ett dugg idag, bara läst en massa (bok 940 sidor… började för 2 helger sen, har nu läst ca 3/4)
Ridit en sväng på Kreles också, det gick riktigt bra, men itne så bra som igår. Då skötte han sig exemplariskt =D Idag hade han mer bråttom o lyssnade sämre och drog iväg i trav några gånger
#9 wow! maffig häst och vilken man!!! vad är det för sadel du rider i? Kan han gå på kandar?

#10 Det är en bomlös barefoot london.
Nej, han kan inte mycket mer än traggla sig igenom en LC:1 på ca 45-50% . Går mest i skogen