Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 610 ggr
ambo
0

Godmorgon 3 september

gomorron i höstregnet..ska ut och åka långt idag med mina trädalléer.

Må väl alla!

Tittut
0

´God morgon!

Här är det inga alléer på schemat, mest papper…

Sonen står väl ute i regnet och väntar på bussen. Jag ska ta mig an lite pappersjobb, men först frukost!

Ha en trevlig dag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

monsterpony
0

God morgon!

Regn och grått var det här. Föreläsning hela morgonen. Vi får se vad förkylningen tycker om det…

AnnaB
0

Godnorgon,

ska det bli 3 gången gillt nu, mitt när jag skriver bläddrar fönstret över till en annan trådFörvånad…..

Regnet har tydligen dragit förbi så kanske det blir ännu en dag med sol, fick i varje fall halmen under tak i går. Den klarade sig med endast en pytteskur, det är skönt för jag har den att fodra med, så den måste vara riktikt fin…

Ha en bra dag alla!

Maria-Kavat
0

God morgon! Redan 3:e september…vart tar tiden vägen? Växlande molningt o soligt här…regnat ordentligt inatt. Orkade inte ner till stallet igår, får bli en runda idag. Skönt när man är flera o tittar till varandras hästar. Snart vankas det fmsfika, mao behövligt kaffeSkrattande

RC70
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon, här har jag gott och blivit sjuk Obestämd

ska åka till stallet om någon timme och rida Monia hade jag tänkt. Hon fick ett pessoabett igår och VIPS så gick det 100% bättre - skönt! Vi ska fotografera lite idag, alltid kul o ha minnen!

Trevlig onsdag everyone !

Akerberg
0

God dag, blåser som 17 här! Naturligtvis från det hållet jag var på väg mot på cykel, så det var jobbigt att ta sig fram =P (inte konstigt att det gick så lätt åt andra hållet…)

Ska upp till Snörpa strax, bara äta något först

Dyblygiad
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har dag hjälpt äldsta dottern med hennes reklamutkörning, hon ska tävla KM i dressyr i kväll och hinner inte med sina tidingar. Maken sover mest hela dygnen men tack vare vår stallägare som är läkare, så har vi fått kontakt med infektionsmottagningen på KS. Underbara människor som förstår vår oro. De jobbar på att få fram en tid till Borrelia läkare. De ska dessutom försöka få tag på ev provsvar som nu borde vara klara på DS, Iom borrelian så tog vi beslutet igår, tillsammans med ungponnyns fodrvärd att vi inte kommer att åka till championatet med henne den 27 sept. Det som hängt över mig som ett svart moln har helt plötsligt blivit en mindre viktig detalj i min tillvaro. Dagens dressyrtävling känns betydligt viktigare. Vi har även beslutat oss för att inte åka tillbaka till D'Arcy med mara stoet, kommer hon i brunst de närmaste dagarna så betäcker vi henne med vår cobhingst istället. Idagsläget åker jag inte längre än 30 min från ön och maken. Det blir inget maraföl till våren för oss men nästa år så kommer vi igen med förnyade krafter.

lil-sis
0

Säg till om Du behöver hjälp med något hästrelaterat, som att flytta häst hit eller tid.

MadickenII
0

Godda!

Jag har hittat en häst! Ett sto född 05, nära 160 cm i manken och superfin. Det kan nog bli riktigt bra tror jag.

Annars lugna puckar, regnat halva dagen men nu är det sol igen. Kanske skulle man gå ut och ta vara på solstrålarna.

Tittut
0

# 9 Kul! Hoppas det blir bra och affären går i lås. Nyfiken att se bild på skönheten. Glad

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~