God morgon 20080920

Go morgon!
Vaknade precis, fortfarande ont i huvudet
. Ska strax ut och fortsätta mitt projekt i sadelkammaren. Dags för klinkersen idag.
~Jag tror på ödet~
Morning, har försökt sova ut men det går ju aldrig när man faktiskt har tid…
Ska klämma på ponnyn idag och se om hon lagt på sig något. Har hon inte det så blir det installning så hon hinner äta mer.

Godmorgon
Unnade mej lite sovmorgon i dag. Har en hel del att ta tag i så vi får väl se hur dagen blir.
Ha det bra alla 
Morrn morrn!
Även här har det sovits en bra stund. Ska snart väcka Elin så vi får komma igång den här dagen också. Vi spelade pingis till efter midnatt i går, så hon är trött idag, flickebarnet…
Ha en bra lördag! Själv ska jag röja lite i huset.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God morgon!
Lyckades sova till tjugo i nio. Skönt! Idag blir det bröllop för några kompisar. Det blir kul, men jag fasar för middagen eftersom det är bordsplacering. Jag hamnar alltid så tråkigt när det är bordsplacering. Gärna på ett hörn och alla som sitter runt mig pratar med den som sitter på andra sidan… Men det förhoppningsvis sitter det någon kul typ bredvid mig i kväll.

God morgon!
Kravlade mig upp kl 6 imorse och gav odjuren frukost. Gjorde sedan i ordning en frukost bricka till mina föräldrar, mamma fyller ju år idag så lite lyx måste hon få. Kanske ska pracka på henne ett konto här?
För övrigt har jag hunnit diska. Nu skall jag fixa till min presentation på sidan, sedan gäller det att fixa till hästen för morgondagen.
Haha upptäckte just hur man gör för att stänga av "blåtanden" på datorn.
Ha en fortsatt trevlig dag!
Morrn!
Tårta till frukost idag, helt okej enligt min mening! Regn i luften, och disigt. Hade tänkt att tömköra Maggie idag, men är helt själv hemma så det kanske inte blir helt lätt. Hon behöver nog lite draghjälp alternativt lite styrning. Kanske kan man hitta någon medhjälpare under dagens lopp.
Lycka till alla som ska på utställning i morgon!

Såg nyss på SCS hemsida at Finn fått sluta sina dagar. Sänder en tanke till Nyvreten där jag kan tänka mej att saknaden är stor.
Hälsningar
Lotta

Sänder samma tanke och tänder ett ljus för Finn
God eftermiddag!
Läste också om Finn.
Skickar tröstkramar till Nyvreten.
Sänder en tanke till Nyvreten!
Monia är nu badad och fin, flätad och borstad. Hoppas det håller till imorgon ! TUR ATT HON ÄR BRUN! !

Ni får ta det lite lugnt hänger ju inte med, med vår sega uppkoppling.
#12 Kommer hon fortsätta vara brun? Min e brun nu men kommer bli grå, j-vla skimmlar!!
#13 min är J Ä T T T E B R U N !
kommer alltid vara brun ! Pappan är gulbrun o mamman fux så lite svårt o skimla !

#13 Oj vad du tar i 
#15 noterade det med faktiskt, även i ett annat inlägg.
Hej & Hå, det gick bra idag..de kom 5a idag me ca 40 starter, ponny gick superduper!
Nu hemkörd pizza, de som ej tävlar blir oxå trötta..

#14 Vet du hur AVIS jag blir???
#15 Mamma har två skimmlar hemma som har uppfunnit en massa nya nyanser, ler/jord skimmel, sandskimmel, sandskimmel, grässkimmel och för att inte tala om favoriten gödselskimmel. Men du kanske har en spolspilta med varmvatten hemma??
Grattis!
#19 Tack!
hade jättetrevligt me 3 tjejer me som coach jättesoft för mej! Solen sken bitvis och det var är en bra tävlingsplats, Mälarhöjden.
Maja hade äntligen en hejaklack av dignitet!

#20 Grattis till ett bra resultat från mej också! 

Så tråkigt för familjen på Nyvreten.
Såg Finn så sent som för någon månad sedan i sin hage.
Candrah knubbsäl fick 61% i Lätt A:1 samt 58% i Lätt A:P1. Helt okej för att vara första gången på regionalbana. Ingen placering idag. I morgon är hon klippan i Allsvenska laget.
Har varit startfunktionär på orientering. Hittade en massa trattkantareller 10 meter från startplatsen, så det blev det i sås till köttet ikväll.
Fortsatte dagen med att lägga plattor på vår utetvättplats på stallplan.
Efter det, en promenad med Rebecca som jag sedan satte upp en egen hage för så att hon skulle få äta extra. Gräset i stora sommarhagen verkar vara på upphällningen, men de får ju lite extra och får snart flytta hem där det finns mer gräs.
#21 Tack!
Tråkigt med Finn, läste också på SCS sida… 
Grattis till bra resultat, Ambo 
#25 Tackar