Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 710 ggr
Sassenach
0

God morgon 23 september 2008

God morgon eller nåt!

Jobbar fortfarande mindre än 2 timmar till jag slutar och då får jag äntligen åka hem att knoppa. Är fortfarande löjligt nöjd med mig själv, jag lyckades göra en excel fil som räknar ut foderstater idag (läs igår kväll).

Hoppas ni alla har en bra dag!

Bullemor
0

godmorgon!

Disig morgon här i Enköping, men jag hoppas det klarnar upp framåt dagen. Skall en sväng till vårdcentralen innan mask-labbet väntar.

Ha det!

RC71
0

Här väntar jobb som vanligt. Mörkt och disigt ute Rynkar på näsan Funderar på om jag ska köra hem Alice o co till dom andra i dag, så alla är samlade när jag åker bort i helgen. Lite enklare för hästvakten…

Hälsningar trött Lotta

colleen
0

Go morgon!

Här är det mulet, var är den utlovade solen någonstans? Hoppas den dyker upp senare i alla fall. Idag ska jag försöka få klart så mycket som möjligt i sadelkammaren, hann bara med att rida igår så idag börjar jag därute, hästarna får ta en vilodag. Sen är det dags för jobb igen.

~Jag tror på ödet~

ambo
0

Gomorrn, disigt och här har vi tänt en brasa lite kallt i huset..

Var ute me Maja o Ambo igår o galoppade runt på Lovö jättekul! PREhästen har långsammare skritt o trav än Ambo..lite trippigt sådär

monsterpony
0

God morgon!

Mulet även här. Hade en härlig joggingrunda i dimman. Nu ska jag försöka komma ikapp ytterligare lite på jobbet och snart kommer en företagsrepresentant och ska prata med mig, så vi får se om jag kan tigga några gratisprover… Oskyldig

Tittut
0

Grådis här också. Det är bara att acceptera att det är höst.

Ha en bra tisdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

ELS
0

God morgon

Grått här i dag men solen ska ju förhoppningsvis komma fram snart.Glad

I dag väntar arbete på kliniken samt ut och vaccinera hästar framåt kvällen. Varför kan inte hästägare hålla reda på sista vaccinationsdatum lite bättre. De ringer nästan

alltid samma dag  den går ut eller endast med  någon dag till godo och då ska man ge sig iväg direkt helst….ObestämdRynkar på näsan

monsterpony
0

#7 Jag trodde alla veterinärer stod i givakt och bara väntade på att få åka iväg och vaccinera djur… Oskyldig

RC70
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag, hade morgonfodringen i stallet i morse.

Sedan var vi hos hyresvärde o rätade ut alla kontrakt osv ( Flyttade ju 13 sept ). Sitter med stor förväntan och väntar på Monias blodprovssvar, som kommer trilla in i veckan.

Skickade in Grafits betäckningsrapporter med tillhörande språngrulla igår ! ( Så ni som oroade er att Jörgen skulle göra detta kan sluta oroa er nu! )

Trevlig tisdag !

ambo
0

#9 vad snygg den är, språngrullan (roligt namn)

Tittut
0

# 9 Det blev ju en bra årgång för honom i år! Hoppas det blir många fina (gärna konstantskimliga… Kyss) föl!

Tittut
0

# 10 Håller med!

Tänk om alla språngrullor var så fina och lätta att tyda, det hade varit en fröjd!

Akerberg
0

God eftermiddag. Har hunnit med rätt mycket idag, jobbat, tvättat, städat, lagat mat, uppdaterat två hemsidor, så vad ska jag göra resten av dagen nu då =P (Löser sig alltid…)

Snörpa var duktig, men lat igår, på bilden ska ägarens dotter skritta av henne… (hästen tyckte nog det räckte för den dagen Oskyldig)

RC70
0

#10 o #11

Tackar så mycket!

O jag håller med Tittut ! KONSTANTSKIMMELFÖL !! Kyss

Bullemor
0

#13 hahahah vilken rolig bild!Skrattande

lil-sis
0

God kväll allesammans.

I morse så slapp jag skämmas för min olydighet för jag skrev 51 av 55 på mitt Dteoriprov Oskyldig som vi egentligen inte ska skriva förrän 7 oktober.

Sen har vi kört linje 1 2 3 i Uppsala.

Så nu är jag trött. Imorgon antar jag att det blir 4 och 5.

AKWIK
0

Godkväll!

Nu är det mörkt, men idag var det ljust värre. Solen sken och 16 grader varmt.

Nu ska jag läsa lite här innan jag förhör sonen på katolicismen. Religionsprov i morgon.

Jess
0

#13 Vilken underbar bild! Skrattande

RC71
0

Godkväll!

Blev strålande vackert väder på eftermiddagen o 15 grader varmt Glad Passade på att tvätta lite täcken och grimmor. För övrigt har dagen rullat på utan missöden=en bra dag. Nu ska jag steka blodpudding, sen Idol på tv Glad