Bilder på era 1-åringar

Det har funnits en tråd med bilder på 1-åriga ston. Inte för att jag lade in någon bild i den tråden och kommer inte kunna göra det just nu heller. Min 1-åring är nämligen helt omöjlig att fota. Antingen har hon huvudet i backen eller så sover hon. Försöker man få henne att vakna till liv och visa lite intresse av att vara med på kort vänder hon rumpan till och går:P
På första bilden hade jag trott att det var ett fullvuxet halvblod och inte en 1-årig ponny! Tjusig pålle:) Har du mätt honom?

Tyckte att han kanske inte passade in bland de ettåriga stona ;)
Vi mätte honom för ca 1 månad sen och då var han runt 138cm så det lutar väl åt att han blir maxad D. Jag hoppas att han håller måttet i alla fall.
~Jag tror på ödet~
#0 Fin! Han ser väldigt vuxen ut för att vara 1 år. Är han född tidigt på året?

#4 Håller med vilken välutvecklad kille
…och vilken härlig färg, kan inte låta bli att tänka på svarta hingsten 

#4 Nej han är född 31 maj så han är ju inte född jättetidigt. Jag hoppas att han är en sån som växer klart tidigt.
#5 Jag älskar också hans färg, mamman har nästan samma och sen har han ärvt Fredericks svarta prickar på de vita bakkotorna, det tycker jag är häftigt!
#6 Man ser lite likheter på dem tycker jag. Hon kanske växer ifatt senare?
~Jag tror på ödet~

#0 - Vad fiiin han är! En riktig läckerbit! Och vad han har vuxit! Ser så ståtlig ut!

#9 Ja växt har han verkligen gjort. Det är tur att han är lika snäll och lätthanterlig som han är stor. Bara han inte växer alltför mycket.
~Jag tror på ödet~

Vad roligt att se. Vi har så få foton på henne
Mina 3 1-åringar i mitten av augusti. Först ut är Corylus e. Rooar u. Coronilla RC 1156 ue. Spinway Corona.
Sigrid Åberg
sigridpapottan.blogg.se www.pomonaconnemara.se
…och som nr 2 kommer Stellaria e. Grange Flynn Sparrow u. Lofty Caitriona RC 1297 ue. Lofty Roderic.
Sigrid Åberg
Slutligen Myristica e. Rooar u. Grytåsa Kryddan RC 1112 ue. Brantshammar Korak.
(ps samtliga är till salu)
Sigrid Åberg
ska föra över på skiva så att du kan få dom!