Godmorgon 10 oktober.
Bilen till jobbet i dag, saknar min morgonpromenad… Vi har fredagsfikalista på jobbet och i dag är det min tur. Har gjort frosen cheesecake och till det passerade hallon. En av mina favoriter, sååå enkelt och gott. Det enda jobbiga är passerandet av hallonen, tar lite tid.
Annars inga planer för dagen, kanske blir restaurangbesök i kväll.
Ha det bra alla.

Go morgon!
Är redan vaken för jag ska in till stan en sväng nu på morgonen. Så dags att stiga ur sängen nu.
~Jag tror på ödet~

Morrn!
Ska stax kasta mej iväg ut på jobb. Dagen består av Connemara, arab, Tinker, Shetland och halvblod
Avslutar hos syrran på Drottningholm.
# 2 Låter som en från varje del av kostcirkeln, på nåt vis.
Här jobbas det på främmande ort.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Gomorron!
Lämnat bilen på verkstan i morse. Lite småsaker som måste fixas innan besiktningen. Får nu vänta hemma tills de ringer när den är klar. Sedan bär det av ut till kusarna.
Be careful out there! 
God morgon! Härligt väder idag!
Min bror och hans tjej kommer upp i kväll och stannar över helgen.
Så jag måste väl ta och städa och fixa ordning innan dom kommer.
Ha en bra dag!!

Själv önskar jag er en trevlig dag, jag har precis kommit hem efter natt nr 2 av 3. Nu ska jag sova ett antal sköööööna timmar.

God morgon! Grått och trist var det här… 
#0 Får jag börja jobba på ditt jobb…? Det räcker om jag får jobba där idag… 

Dagen har varit solig och varm, har passat på att vistas ute mycket på jobbet idag.
Ska nu ta hundpromenad,samt pyssla med Fendi och Felix. En familj kommer och ser på Felix om söndag.
Trevlig fredag, allesamman!

God kväll
Sköööönt att jobbveckan äntligen är slut! Hade nog inte orkat gå upp en morgon till…
Fick en riktig kalldusch i morse. Tvättade håret (hänger mig över badkarskanten) och medan jag hade schampoot i så försvann varmvattnet… Väntade och väntade och väntade men vattnet var lika iskallt hela tiden =S Slutade med att jag fick skölja ur schampoot med vatten som var så kallt så hela huvudet blev bedövat! Var inte så lätt att få ur det heller för den delen =S Balsamet struntade jag i idag =P *hutter*
Efter jobbet var jag hos Snörpa en sväng. Jättetjock i alla fyra benen, kände inte konturen vid kotorna… för mycket stillastående helt enkelt =S Inte öm eller varm eller något sådant. På med grejerna iaf och ut och skritta så det går ner. Skulle precis tränsa när jag ser att det är blod på golvet, tittar på hästen och ser att det rinner ur ena näsborren =O Torkar rent och försöker se vad det är som blöder men ser ingenting för hästnäsor är ganska kurviga innuti… och står hästen näsan sitter på inte still är det inte lätt! konsulterar ägaren och får uppdrag att skritta ut en sväng o se vad som händer, händer inget så rid som vanligt… Sagt och gjort. Hoppar av flera gånger och kollar så hon inte blöder igen (såg inte från ryggen för stå still är inte hennes starka sida…), i början går hon och småfrustar lite, men slutar efter ett tag. Det blev inget mer blod och hon var jättepigg. Vid ett tillfälle såg jag en blodig "tråd" i näsan på henne, fiskade ut den och den var jättelång =I Säkert 20 cm slemtråd *bläää* Troligen var det den hon har försökt fnysa ut och fått näsblod på köpet.. Efter att jag fått bort den slutade hon småfnysa. Svullnaden i benen gick också ner så det var bra!
På tillbakavägen möter vi 8 bilar på rad (stora vägen är avstängd, så de som känner till vägen där stallet ligger tar den för den är närmre än den hänvisade vägen), hon säger konstigt nog inget om det (trafiksäkerheten är inte på topp… hon höll på att bli påkörd av en buss en gång) samtidigt kommer det en bil bakifrån som jag inte hör förrän jag ser den, och då är den så nära att jag om jag vridit om foten kunna peta på den med tåna =O Gaaah! Man måste ju liksom inte klämma sig imellan en mötande bil och en häst på en smal väg utan filer och väggrenar… Som tur var ryckte hon bara till när hon upptäckte bilen (samtidit som mig), annars hade vi kunnat bli mos =S
Passade på att låta ägaren hålla henne medan jag fotade lite senare. Har kliiiiat i fotofingrarna när min kamera varit på service (från 21/8 till 7/10) .
Ooj, en hel roman så här på kvällskvisten