Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettgod-morgon
Läst 492 ggr
ambo
0

Godmorgon 2008-10-15

Gomorgon i mörkret..kaffe och tänt ljus här.

Idag ska jag till Upplands-Väsby o kolla hur det går me en allé där, Torsåker. Sen blire nog en sväng på Hööks på hemvägen!

Må väl därute i conn.sverige!

monsterpony
0

God morgon. Soligt och kallt var det här.

Carduus
0

Godmorgon!

Kyligt ute men plusgrader iaf. Ska till stallet efter jobbet, kanske blir en ridtur. Annars inget särskilt att rapportera…

Ha det bra alla!

ambo
0

#2 vilka pållar ska ni ha me till lurbo? startlistor uppe Skrattande

Carduus
0

#3 Det ska vara fyra stycken men hittar bara tre i listorna, Munsboro Porter Money, Sniper och så min Storm som får följa med och gå två LA. Borde vara en D-ponny tillObestämd. Ryttarinnan får att göra på SöndagSkrattande.

Om inget oförutsett händer så ses vi!

Akerberg
0

Goddag. Iiiskallt i morse, så nu har jag bytt de tunna tre-kvartsbyxorna jag har på jobbet mot jeans.. och så lär det väl bli till juni nästa år eller så.

Kom precis från första jobbet, och är hemma o mellanlandar innan jag ska till nästa ställe. Åker direkt därifrån till Snörpa.  Hon skulle träffat skomakaren idag, men det blev inte så pga dubbelbokning =S

ambo
0

#4 okej kul! vi måste starta vråltidigt nu igen, då vi hamnar i första klassen..knappt några kat c heller före oss

Carduus
0

#6 Vi har ju lite närmre som skönt ärGlad. Ungponnyn var visst inte anmäld han känns inte riktigt mogen för tävling än så det blir "bara" tre.

ambo
0

#7 ja de har ni..vi har anmält till Heby också 22 november! Efter det blir det lite vintervila. Maja ska va me på en träning för landslagsryttaren Niclas Jonsson, kul. Vi avanmälde Enköping. vi kanske åker dit och tittar på kul, hur banorna är…