Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettallmänt
Läst 778 ggr
[baffinbay]
0

Tips!

Ville tipsa om ett roligt spel som finns online, helt gratis; www.betapet.se 

Som alfapet fast på internet, man spelar mot andra och har en poängranking. Själv spelar jag helst en slumpad spelplan i tempot hets.

Fler här som är "betapetare" ? :)

/ Baffin_Bay @ betapet

Akerberg
0

Jag är betapetare =) Brukar spela special snabb

Murgard
0

Ni får väl ta en match då, Akerberg & Baffinbay! Glad

AKWIK
0

Jag gick nyss in där och startade ett spel. En annan spelare dök upp och jag skulle göra ngt. Otroligt stressande när den andra spelaren väntade! Förvånad Jag fattade inte ens spelplanen så jag stängde kvickt och fick veta att jag var osportslig.

Finns det inget spel där man kan spela mot datorn eller träna lite själv?Skäms

walsan
0

#3 Jag tänkte faktiskt detsamma och öppnade inte något spel…Skäms

Akerberg
0

#3 Kan spela en omgång mot dig imorgon om du vill, (men inte långsammare än snabb, då tröttnar jag 14 gånger om) så kan man förklara osv under tiden

AKWIK
0

#5 Nej, men tack för erbjudandet. Glad

Jag fortsätter med mitt vanliga enmansspel  http://www.spela.se/spel_/Cube-Crash.html  och försöker slå mitt eget rekord.

RC71
0

#3 Skrattande Hu vilken mardröm! Tycker nog datorerna lever "sitt eget liv" lite väl ofta ändå.

Carrick
0

#6 Har ngt liknande i min mobil….. livsfarligt….vill ju aldrig slutaOskyldig

[baffinbay]
0

Man kan ju skapa ett spel och sen trycka på "starta" så spelar man mot sig själv :) Det gjorde jag i början!

AKWIK
0

#9 Jag trodde det var det jag gjorde när den där främmande människan dök upp! Skrattande

RC71
0

#10 Nå, hur går det med spelandet AKWIK ?Obestämd

AKWIK
0

#11 CubeCrash går ganska bra. Kommer ibland upp i 70'-80' poäng. Glad Men om jag "submittar" det (oj nu får jag väl bannor av Le-och var-glad, Sigrid-på-Pottan m fl Skäms) så finns det folk som klarar 120'. Försöker fatta hur de klarar det.

Det där med bokstäverna har jag inte testat igen.