Godmorgon 25 okt 2008
Ljusblå himmel och ca 6 grader ute. Nu finns det fler löv på marken än på träden.
Ha en bra dag alla! 

Gomorrn här är det en lugn dag, släppa ut ponny i hage och sen till sickla köpcenter o shoppa lite..på väg till min föräldrar på lite kaffebesök så blir de så glada. maja och jag bara.
även betalt alla räkningar nu på morron..meganöjd me mig själv..haha
ikväll ska kiropr. efterkolla ryggen på ambo, igår såg jag att han lagt ut ännu mer plus fått mer muskler på halsen!
inser hur dålig överlinjen varit nu efteråt..
kan man lägga upp filer här? Bara måste lägga in historien om Hästfolket om ni inte läst den..

God eftermiddag!
Känner precis som hllw att det får vara nog med sängliggande, är dock inte särskilt pigg än
.
Varit i stallet en sväng och tagit in sommarstaket. Trots att jag tog det lugnt blev jag helt slut…
I morgon är det tävling i Enköping, tyvärr börjar den kl 8 så vi måste åka ifrån stallet senast kvart i sex… Får se om jag ska följa med, vill så gärna men måste orka jobba nästa vecka…

Godkväll!
Härlig historia Ambo…
Varit på utställning idag med lille Linus, han skötte sig jättefint, samlade ihop 38p (88778) trots att han är mitt i en tillväxtperiod.
Så nu har han åkt transport för första gången utan problem, tittat på andra hästar, nosat på några hinder som stod framme, smakat på ridhusväggen, försökte få gå fram o hälsa på några andra föl, men fick inte för matte….
O nu börjar klockan bli matdags igen för pållarna…
Godkväll.
Haft insläpp idag, "barnen" hjälpte till så det gick väldigt smidigt. Sen gick vi promenad med Räkan, följde en "okänd" stig som fiffigt nog ledde tillbaka till samma plats en timme senare. Räkan var nöjd, vi var nöjda. Räkan har sett världens största vattenpöl idag meddelade hon :D (typ insjö här).
Hängde lite på henne, säger inte så mkt. Imorgon blir det nog samma väg tror jag, den var bra med backar och allt :)

Släppte ut hästarna vid 06 i morse för att sedan åka med fullastad bil till dagens kaninutställning i Tierp. Sålde 2 kaniner……kom hem med 4a nya
livsfarligt!
Hem med 20.10 färjan, mocka till alla 6 hästarna, ta in dem, fixa maten och natta alla djuren. Hem och packa ur kaninerna och nu är jag äntligen hemma. Puh vilken dag.

#2 har du fler av denna? Tror f-n jag skall börja dyrka Erik Granström.. har inte skrattat så gott på en vecka…