Godmorgon 2008-10-26
gomorrn därute..sitter här vid datorn och det blåser storm låter det som..ställt om alla klockor 
maja har 2 kompisar som sover över..sen ska vi ut till stallet
höstlov nu för alla skolbarn!
God förmiddag!
Även här blåser det rejält. Jag avskyr när det blåser, helst om nätterna.
Det blir skrivarbete här idag, i den mån huvvet orkar med.
Ha en bra söndag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God förmiddag!
Lite blåst här och lite duggregn. Och jag som bestämde mig för att cykla i går… Blä…

God kväll i regnet. I morse passade jag på att ta lite sovmorgon utan att skämmas det minsta (A) Att gå upp 20 i 9 är väl inget en helg, men med omställd klocka tjänade man ju en timme så… hehe =)
Ridit Kreles idag, han skötte sig utmärkt! Igår hade vi däremot skilda åsikter, men jag vann då, och då gav han sig direkt idag =) Alla nöjda!
Annars har jag inte gjort så mycket. Plockat lite sten i en hage är väl det mest ansträngande tror jag.
Skickar med en bild jag tog igår. Jättenöjd med den!
#3 jättefin bild!

#3 Oj, sådan välstämd bild! Tror jag ska börja med höns…. oxå!

#3 Fantastisk bild!
God kväll!.
Varit på tävlingar i Enköping. Var lite mer tempo i dag, förra Söndagen var ju inget vidare som jag tidigare skrivit. Vi hade tre ponnyer med oss så det var full fart. Med tanke på att det spöregnade i Norrtälje i morse hade vi tur med vädret, blåsigt men inget regn. Ponnyerna skötte sig väldigt bra, förutom Storm i LB då han var fruktansvärt okoncentrerad. Bara att inse att LB inte är någon idé för honom. I LA var han jättefin. Nu ska han få en välförtjänt vila så tar vi nya tag sedan.
Hoppas alla haft en bra dag!

Nu ska hästarna gå in och ät sin lilla kraftfodergiva, samt så mkt hö dom orkar.
Pojkarna orkar aldrig äta upp sitt natthö, men så ska det vara med unghästar. Stråfoder ska dom ha gott om!