En till klubbmästare!
Som stolt uppfödare måste jag ju skriva att Jayzon mcBell e. Janus ue. Dale Haze blev klubbmästare i hoppning den 12/10! 

Kul! Grattis till det!
Var bor gossen nu?
Hälsningar
Lotta

Roligt när det går bra för de utflugna barnen! Grattis!
Grattis! Heja alla connemaror! 

Tackar! Den urläckra lilla hoppkanonen har faktiskt flyttat till Jädra gård utanför Enköping. Han tränas och tävlas aktivt av sin vuxna ägare bland stora hästar och är i toppform! Han kunde inte ha fått en bättre matte än den jag sålde honom till, ibland blir det bara så rätt! 

Så nära! Jag åker förbi där så gott som varenda dag. Får väl åka upp och klappa på honom vid tillfälle
Kul att han fått det bra.

Grattis!

#0 Har du inga nya bilder på honom? Vilken klubb tävlar han för?

#4 Såklart du måste passa på när du har vägarna förbi. Om du håller ögonen öppna så ser du honom nog när du åker förbi. En liten vit mara
Nåväl ett litet vitt huvud under diverse täcken och halskragar så är det Jesse…
Matte heter Danielle!

De tävlar för Håbo har jag för mig men blev klubbmästare i en annan klubb i stockholmsområdet!

#10 Oj vad vuxen han blivit
Upplevde honom som mer "bäbis" när jag skodde honom för några år sedan.

Åren går ju och "bebben" har ju hunnit bli 9 år..

#12 Ja, börjar bli vuxen alltså 
Träffade faktiskt honom på en hopptävling i Sigtuna för ett halvår sedan!

Grattis!
Han ser fin ut. 

Grattis! Är Jayzon Julias barnbarn? Lustigt sammanträffande, en fd jobbarkompis ringde ikväll och berättade att hon sett en jättefin Connemara på KM:et hos Fjordhästen och Fridtidshästen Rid & Körklubb i Sigtuna (tillhör distrikt 11). Jag blev nyfiken på vem det kunde vara, så jag tittade efter och det var Jayzon! Resultat och en fin bild på honom finns på deras hemsida: http://www.påbettet.nu/

Ja det stämmer! Det är Julias barnbarn!
Nu har ekipaget dessutom kvalificerat sig till Håbos serie final den 23 November! Jättekul tycker jag som definitivt kommer sitta på läktaren!
Under Pay n jump i veckan hoppade de felfria banor på 1.10-1.20!
Undet träning har de hoppat 1.30 så det finns "lite" kapacitet!
Tydligen skärper han till sig och tycker att det blir roligare ju högre hindrena är

#17 Visst är det jättekul att följa de små liven! Oavsett vilken nivå de tävlar på. Jag känner igen det där med att entusiamen och skärpan ökar med höjden och bredden på hindren. En sån är jag också "mormor" till. Han är 5 år och har inte hoppat så högt ännu (1.15 på träning), men har startat LB med bra resultat. Jag önskar han inte bodde så långt bort, så man kunde hänga på läktaren…

#17 Han såg väldig fin ut med jättefin teknik!

# 19 Ja, han har talang, men han hade också den stora turen att hamna rätt! Hos en duktig vuxen med erfarenhet av unga ponnyer. Hon har bra tränare och är dessutom i lagom storlek för att själv tävla en ponny på 144 cm. Under året har hon ridit honom i avd B (ungponny), och det kan hon göra även nästa år. Förhoppningsvis blir han väl förberedd för en ponnyryttare..
På bilden är han ett par veckor gammal..