Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettoff-topic
Läst 955 ggr
MrsM
0

Våra bästa bloggtips

Här kanske man kan plantera ett & annat tips på roliga/intressanta bloggar?

Imleder med två förslag:

Carl Bildts blogg.Mycket intressant (hörde förresten  en dam  i UD-tjänst på nåt konsulat bortåt Balkan berätta att dom genom att hålla koll på  Bildts blogg var mer uppdaterade på vad han hade för planer, än dom på UD.Glad).

Johan Ifversens blogg på Ridsports websida, från bruksprovsdagarna. En höjdare.

Nån som har nåt bra tips i utbyte?

ZABA
0

HavrePappa är ganska bra liksom bloggarna som tillhör Ponnyflickornas och Chihuahuan Leif.

Skrattande

[baffinbay]
0

Chihuahuan Leif var ju hur kul som helst! :D

AKWIK
0

#2 Orkade inte läsa den, men Havrepappan var både rolig och intressant! Har nu lagt in den som en favorit. Ponnyflickorna såg jag bor i mitt område så den ska jag återkomma till senare.

Hade MrsM satt in direktlänk till Bildt-bloggen hade jag väl orkat trycka på den, men nu fick det vara. *lat-smiley*

[baffinbay]
0

#3 Fastnade även på Havrepappans blogg.. Roliga betraktelser från en person med ett annorlunda perspektiv på hästvärlden :)

I ponnyflickorna blev jag kör i lilla mountainponnyn, en riktigt liten raring :)

Lauth
0

Havrepappan är helt underbar. Sitter vid mitt skrivbord och skrattar hysteriskt Skrattande

MrsM
0

#3 carlbildt.wordpress.com, hur får ni  till den där blå texten med streck under? Jag lyckas inte kopiera in en länk..Skäms

Havrepappan modell godkänd!Glad

Ska leta upp Leif nu.

Tjing. M

RC71
0
Akerberg
0

Tyckte mest Havrepappan var gnällig =S inte ett dugg kul =S

MrsM
0

#7 beställer en lektion till nästa gång vi ses… Är imponerad. Den där fyrkantiga plutten med spets uppåt höger verkar ha nån slags funktion i sammanhanget? Foten i munnen ( är foten i munnen samma sak som tummen mitt i handen fast  det gäller kvalitén på kommentarerna?)

RC71
0

#9 Hade du bara skrivit www före och sedan gjort ett radbyte hade det blivit blått i ditt inlägg också. Pilen kommer på köpet! Skrattande

jojjehanna
0

Den här kan också vara intressant för hästfolk även om det ibland är helt hiskeliga hästägare som man nästan blir mörkrädd av att läsa om som tas upp, en hel del om misskötta hästar och liknande

http://fuglyhorseoftheday.blogspot.com/

MrsM
0

Kolla Leif (se #1). Hans Halloweeninlägg KyssSkrattande. Man kanske kunde sno det och lägga det här men jag vet inte om man får och inte hur man gör.

M