Godmorgon 3 Oktober
Varit fullt upp hela helgen, inte haft datorn igång en enda gång.
Hagen till nya lösdriften är klar och det är inte mkt kvar att göra på själva lösdriften heller, blir jättefint så snart kan grabbarna flytta in. Jagar just nu efter halm, verkar lite halvmarigt så vi lägger in spån till att börja med. Den hämtade vi i lösvikt i går, lagom kul…
Nu väntar jobb hela långa dagen…
Ha det bra alla!

Dax att leta fram vinterdäcken! En vanlig måndag väntar .
Godmorgon från
Lotta 
Jag kanske har missat nåt, men visst är det väl november nu??
Känner mig allmänt förkyld och ruggig idag,men måste röja lite här hemma och fixa tårta. Sonen fyller fem idag!
Väntar även hem bullen Oda som varit i Norge och haft barn,så nu är snart bull-beståndet komplett igen.
Ha en bra dag allihopa!

God förmiddag
Jobbat som vanligt, nu är jag hemma o äter lite som vanligt, och sen ska jag till Snörpa, som vanligt! =)
Fast något jag inte brukar göra varje måndag är ju att sitta o vänta på anmälningar till Secret Santa =) Hoppas att många anmäler sig!
Ligger i sängen och slappar. Fixat "försörjning" på alternativt vis så slipper städa bussar den här veckan :)
Ska passa på att nöta in lite kommandon från marken på ponnyn istället.

Jag har ganska precis börjat min arbetsdag. Sitter här till 21 så är sådär lagom pepp. I gengäld har jag fått rätt okej arbetstider den här och nästa vecka :) Inte lika mycket OB-timmar som vanligt, på gott och ont, men jag är nöjd ändå. Eftersom pojkvännen flyttar hem till mig denna månad så blir det ju lugnt ekonomiskt ändå. Han får ju dessutom sitt muckbidrag.
I förmiddags var jag i stallet. Bytte hage på Peia och Chiva och de verkade nöjda och glada. Red lite dressyr på Chiva i strålande solsken, blev rent svettig i kortärmad skjorta och långärmad tröja. Hade gärna tagit av mig tröjan men hade tyävrr inte möjlighet till det.
Bestämde med Maria, som jobbar i stallet, att vi ska boka ridhuset varje lördagförmiddag för hoppning. Varannan gång löshoppning, varannan gång uppsutten hoppning. Det är iaf målet.
Blir nog uppsutten hoppning nästa lördag, spännande! Det är min födelsedag, Roland kommer hem och Peia blir prick 3,5 år.
Får se vilken häst jag väljer. Peia hoppar nog gärna lite små hinder, även med mig på.
Är lite sugen på att anmäla mig till Secret Santa, tror det får bli så :)
God eftermiddag,
Haft en turbulent helg, och känner mig som en urvriden disktrasa vid det här laget. Har tappat aptiten också, och äter ingenting. Vilket är tvärtemot hur jag brukar reagera när det är jobbigt. Hästarna mår bra, lite lerigt i hagen men det får man ta.
Ska söka jobb på en Ålandfärja, och hoppas att jag får det. Kanske vore det nyttigt med ett miljöombyte.
Ha en bra Måndag!
God eftermiddag här me..har varit o kört till mina alléer (näää va förvånade alla blev) idag gick kosan till Södertörn, Fållnäs ner till Torö sydspetsen..sen 73an hemåt så småningom. Helt slut.
Lovat skjutsa ut Maja om en stund till stallet..samt handla mjölk karlarna i huset vräker i sig multum av det..plus middag ska glo i middagstråden tror jag 

Usch, så tidigt det mörknar! Får glädja oss åt att det vänder om ca 8 v. 
Här ligger snön kvar och hagarna är frusna. Skönt med tanke på våra nyblivna valacker!
Ska läsa in lite kurslitteratur nu.
Ha en trivsam måndag afton!

Var lite trött där i morse tror jag
November har det visst blivit…
#9 vi fattar ändå (som en familj haha) 

#10 Tack