Godmorgon 2008-11-10
gomorron fint väder här..måndag morgon igen..ska ut till Södra roslagen idag och dokumentera alléer.
Må väl alla
Morrn! Här väntar passframställan under dagen. Har tillbringat helgen på Gotland, men är förvånandsvärt pigg idag. Bara Elin som sover, men med tanke på hur många mil hon måste ha sprungit de senaste tre dagarna är det inte så konstigt.
Ha en bra måndag.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God morgon!
Kurs och en massa annat hela dagen idag. Känner mig dock lite mer utvilad än i början av förra veckan, och nu behöver jag bara härda ut en vecka till…
Fick reda på att 40-min föredraget jag ska hålla på tisdag bara var ett 20-min prat. Hoppsan! Det blir till att reducera…
Morning. Väntar på svar från nya stallet, vore fint om de hade plats :) Förutom priset så föredrar jag lösdrift. Och så är det inte så långt bort heller :) Inget kan ju bli närmare än ridskolan men ändå :)
Morrn!
Sitter också och letar stallplats, har hittat en som jag nog tror kan bli jättebra, men som ligger lite längre bort. Fullskötsel, så det blir inte varje dag. Sen har jag en annan tråd ute och det är ett stall som ligger ganska nära statskärnan i Norrtälje, vilket ju kunde vara nära och bra. Bara att ta stadsbussen! Endast det bästa är ju gott nog åt lilla Maggie.
Imorgon kommer ex-sambon på middag, ska laga något riktigt super-gott! Måste det föressten, för han ska lämna hösilage till djuren, som jag inte behöver betala för. Då får man betala på annat sätt.

It's raining cats and dogs…
Skitväder rent ut sagt =( Känns inte såå lockande att ge sig ut till Snörpa, men man kan ju inte stanna hemma bara för att det regnar!
Idag är sista anmälningsdagen till Secret Santa, glöm inte anmäla er! Hur man gör står i artikeln Secret Santa på förstasidan

God dag!
Har bara ett par timmar kvar tills jag slutar. Måste dock besikta bilen idag, är det någon som vet om de kollar om bakluckan går att öppna eller ej??
Vi tog träckprov på hästarna i morse, halvblodets min var obetalbar, man verkligen såg hur han funderade och kom fram till att man inte var riktigt klok.
Ha en bra dag!
Har nog plats till pållan, det roliga är att jag tror en i stallet där vi står nu flyttade dit igår. Haha.

Bläää! Idag är nog en skitdag. Chiva uppförde sig inte alls utan bara sprang omkring och fjantade. Dessutom uruselt väder, kraftig blåst och massor av regn. Ondare än vanligt har jag också.
Sitter iaf på jobbet nu och här är det åtminstone torrt. Jobbar till 21 och sen bara hem och äta och sova tidigt. Har mycket att göra den här veckan så det är bara att hålla igång.
GOD EFTERMIDDAG SWEDEN !
Lyfte 7:15pm AMERIKANSK TID
Landade 10.35 SVENSK TID
så låt oss säga att mitt huvud inte riktigt är på skaft !
Har haft det både bra och dåligt - mest bra !
Fick en mycket god nyhet på mailen - Misty Star RCB 38 är fortfarande dräktig med Grafit ! Beräknad till midsommar !

#9 Välkommen hem, RC 70! 
Gokväll!
Har suttit och slitit inför Connemaranytts deadline idag, men nu är det mailat och klart så nu återstår bara att plocka barnen ur badkaret och gå ut med bängbullarna innan det är dags att varva ner inför kvällen.
Är det nåt på tv man bör se ikväll?
/Frida

Dags att avrunda denna dag. Ska stretcha lite innan sovdags; känner av i vissa kroppsdelar att jag red igår. Trots att det rörde sig om en mycket kort tur
..