Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: allmänt
Läst 573 ggr
Murgard
0

God novembermorgon, den 12:e

Småregnigt och trist. Såg det när katten gick ut… Ska ut i stallet och mocka mm innan jobb, som pågår till 18-tiden.

Vad ska ni andra ta er för med?

Ha en bra onsdag!

/ Kerstin

Carduus
0

Godmorgon!

Tillbaks på jobbet igen, skönt.

Gråtrist ute. Inga särskilda planer annat än ta mig igenom arbetsdagen. Stallet blir det nog i morgon.

Ha det bra alla!

Tittut
0

Passtillverkning och förhoppningsvis läkarbesök på schemat.

Först väntar dock frukost.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

RC71
0

En regnig , trist dag! Rynkar på näsan

Godmorgon från

Lotta

ambo
0

gomorrn ruggigt..sitter o väntar på anticimex som ska försöka finna var rådis kommer in i vårt hus. Jobba sen en del och i eftermiddag stallet.

Min kompis flyttar sin spanske pålle tillbaks till grannstallet snart..tyvärr så jag följer ej me då. blir rörigt hålla till i 2 stall..men kommer sakna pålle som är så tillgiven o söt. Vi får se.

Dax koka nytt kaffe snart, redan!

Joleen
0

Morn på er!

Gamla tanter ska inte rida !?

Sitter här och tycker lite synd om mig själv………är alldeles mörbulltat och har ett trasigt nyckelben  efter en närkontakt med ridhusbotten i måndagskväll.

Har precis kommit i gång med att rida för tränare och så händer det som inte får hända…………jag har ju varken tid eller lust att vara sjukskriven än mindre att inte kunna ridaGråter

Måste hitta nån duktig, snäll och trevlig ryttare till Joleen som kan komma hit och rida henne. För det lär ju ta flera veckor (6-8v) innan jag kan rida igen .

Har viserligen hotat  min  tränare med att han får rida henne nu Skrattande

ambo
0

#5 nä va tråkigt! krya på dej

Joleen
0

# 6 Tack

Akerberg
0

#5 Det var längesen man såg till dig,  trist med närkontakten, krya på dig!

Här fortsätter regnet att vräka ner, syns ingen ljusning någonstans =( Ska dra på full regnmundering på både mig och Snörpa sen och ge oss ut och trotsa vädret.  Hon kommer svettas ihjäl, men tål inte att bli blöt om rumpan…  ska sy ett nästan ofodrat ländtäcke åt henne någon dag, det med fleece är tydligen för tjockt =S

Bullemor
0

Usch-väder och det känns som hela huset är fyllt av tassavtryck från 4-beningarna. Känns dock totalt meningslöst att försöka få bort alla medan detta väder fortgår så jag får väl koncentrera mig på de värsta delarna. Nån som vet om man kan dressera katterna att gnugga tassarna ordentligt på dörrmattan när de kommer in?Obestämd

Mask-labbet väntar om en stund, ska bli såååå trevligt att promenera dit i finvädret….

Kram från Frida

Murgard
0

#9 Nej, men hör du någon som lyckats med kattdressyren så hör av dig!! Flört

lil-sis
0

Varit i Uppsala och ätit lunch med trevligt sällskap :) Gjorde sen stallet på en gång.

Har sen fixat i ordning för jag fick tillbaka min katt idag :D

MadickenII
0

Gokväll!

Mulet, regn och massor av lera…Suck! Just nu skulle jag vilja ha grus i hela hagen, och ett stall med gång mellan stalldel och ridhus. Undrar om det finns något sånt ställe nära Norrtälje?

Just ätit kladdkaka med apelsinsmak, urk-mätt.

Ingen karaktär alls…

MrsM
0

Återkommen efter en tvådagars tjänsterunda. (som bl a innehöll övernattning hos vackra ALICE m familjGlad). Oj vad det har regnat här ikväll. Och finns det något mysigare än att småprata med damerna i stallet när de mumsar hö och gottar sig i halmen, medan regnet blåser förbi utanför?

AKWIK
0

#13 Nej, allvarligt talat så finns det nog inte det! Glad

ambo
0

# 13,14 håller fullständigt med!Skrattande