Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettallmänt
Läst 3249 ggr
Akerberg
0

ot: Skrivbordsbild

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har ni några connemaror på skrivbordet?

Det har inte jag Oskyldig

Såhär ser mitt ut

RC71
0

Japp! Alltid. Byter ofta. Just nu är det denna Glad

Akerberg
0

Byter sällan om jag trivs med bilden jag har. Denna har jag haft sen jag tog bilden i vintras!  Tycker hon är så söt ^^

Tittut
1

Nej, jag kör nordsvensk just nu,  även om faktiskt det varit en hel del connemaror bland russen.

1 139

Det är nordsvenske hingsten Zultan från draglagsprovet i Ljungskile som sedan ett tag tillbaka pryder min dator.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

RC71
0

#2 Jättesöt! Glad

Akerberg
0

#3 Vilken härlig bild!

Tittut
0

# 5 Tack! Jag kan inte se mig mätt på den, faktiskt. Den gör sig otroligt bra i fullformat!

RC70
0

Denna har jag just nu! ( på sambons dator han e inte lika nöjd )

TACK JENNY !

AKWIK
0

#3 Fint! Nästan så man förstår Madicken när n vill ha en nordis.

Ja, jag har haft Padriano nu sedan i våras. Gillar att titta på honom och veta att han är Windys son. Skäms Mina egna ser jag ju varje dag ändå.

walsan
0

Så här såg Valborg ut när hon fick sitt sista föl Wal's Ferros. Han föddes mitt i sommaren, därav en blomstrande vinterhage. Den är lera i juni och blomsteräng i juli.

Tittut
0

# 9 Vacker!

Bullemor
0

Ingen mara, men en Connemara-Vy!Glad

monsterpony
0

#7 Oj, jag är smickrad. Jag gillar den också bortsett från att den inte är helt i fokus. Synnerligen upprörande!!! Skrikandes

#3 Härlig bild.

Själv växlar jag varje timme för att få omväxling. Just nu är det den här.

hllw
0

Jag har denna!Kyss

Foto: Gerd Eriksson

RC70
0

#13 är det Molly ? Såg precis ut som det

hllw
0

Nej, det är vårt sto Krathus Rebecca med Rohan. Att hon skulle likna Molly får hon nog ta som en komplimang, för det gör hon inte i alla vinklar…ännu;)

RC70
0

Åh :)

Tyckte hon såg ut som Molly faktiskt !
O absolut en komplimang - Molly är väldigt vacker !

AnnaB
0

Byter en del,

här är den senaste……

Lille Linus o Cheesen

AnnaB
0

Glömde bort:

Mamma Reelina står ju i bakgrunden och fuxen är min 28 årige halvblod/NF korsning…

Maria-Kavat
0

Byter rätt ofta här med! Brukar vara så att det varierar från å vara kort på hästarna eller hunden…eller bilar/motorcyklar…kanske typiskt när man inte kan enasFlört just nu är det på hunden som päser i soffan!

MadickenII
0

Jag har en bild på fröken Maggie just nu, som är taget på riks. Ur en mkt smickrande vinkel! Om fotografen finns här, får den gärna anmäla sig med namn!

Carduus
0

Har just nu denna på Carduus från i våras. Brukar byta rätt ofta, har dock varit lite lat med kameran i sommar…

rc715
0

Jag har den här bilden på min första ponny Gina och hennes näst sista föl Kalinka som skrivbordsbild. Utsikten är över våra beten och jag har haft den här bilden länge som som skrivbordsbild. Jag blir alltid glad av att se den då den ger en känsla av sommar och nya föl…

RC70
0

#20 är det Emmi som tagit den ?

walsan
0

# 20 Vore jag fotografen skulle jag verkligen inte hålla tyst. Fotot var mycket vackert!

MadickenII
0

#20 och #24

Nej, jag tror det var en medlem ur den finska delegationen som knäppte kortet. Och det är verkligen fint!

RC70
0

#25 kan det vara Kaisa ?

http://www.kukkanen.net/

(fick hjärnsläpp)

Appledale
0

Vilka fina bilder ni har allihopa!

Jag har en bild på Aragorn på datorn.

#20 - Hon är underbar!!!

Sigrid-pa-Pottan
0

Har nästan alltid connemaror och i regel är det någon/några av de egna, träffar just inga andraRynkar på näsan. Här dok ett undantag, tagen för 2 år sen. Tänkte att den kanske platsar här inneGlad

Akerberg
0

Har fortfarande ingen connemara Oskyldig

Däremot en annan bild på Snörpa. En där hon riktigt njuter av att vara hemma igen efter att ha hjälpt till att klippa en gräsmatta i slutet av betessässongen men inte trivdes alls och bara ville gå hem

MrsM
0

Den här har jag. Yrkesskada. Funderar på att byta nu.

M

Camo2
0

Har denna som underlägg för tillfället.

Fotade dottern, ponnyn o överdomaren på en lätt C hoppning på Huvudsta i fjol. Första gången en blå rosett. Härligt med glädjen o stoltheten, även om hästen kastar sig bakåt sekunden senare. Rosetter är äckliga….

Det stackars blåtungefåret ingick i kursmaterialet på Blå stjärnans smittskyddskurs som jag gick för någon månad sen.

Sigrid-pa-Pottan
0

#29 Den var skön!Skrattande

#30 Hade du jobbat här i trakten hade du kanske haft något salmonellarelaterat i stället… Stor besättning smittad.

tjoffsan
0

Så här ser mitt skrivbord ut. Tycker man behöver lite sommar-bilder som piggar upp i höst-mörkret.

MadickenII
0

Just nu denna, med Madicken-älsklingen på.

MrsM
0

#32 Tja, kanske ska byta ut min mot ngt salmonellarelaterat. STOR besättning nämligen salmonellasmittad här i länet också nuObestämd. (Naturligtvis kom beskedet på en fredag, och som så ofta, när man är ensam i tjänst…).

AKWIK
0

#35 Läste om salmonellan och tänkte på dig. Halland får visst alla djur-epidemier först. Rynkar på näsan Tröttnar du så är du alltid välkommen hem till Roslagen igen! Flört