Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 700 ggr
Tittut
0

God morgon 2008-12-05

Fredag igen!

Trött som bara den idag. Jag tror det är ackumulerad sömnbrist från veckan som varit, som gör sig gällande på fredagarna.

Ska fara till Linköping i eftermiddag, och vidare i morgon bitti till Nässjö och möte med Jordbruksverket.

Ha en bra fredag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

ambo
0

Uppe med tuppen..ska ner till Äpp och rida 8.30 sen ska maja o jag t sjukan o röntga så allt e ok. därefter lite shopping samt ta hand om ambo och alegre idag.

monsterpony
0

God morgon! Vi har laddat med grått väder, strax över noll, snöblask på marken och en smula regn, så att Tittu verkligen ska trivas på hennes besök… Flört

Snart dags att göra sig i ordning för veckans ridlektion. Skrattande

MrsM
0

Goddag. Är däckad av virus spetsat med e-leg krångel och sover mest. Host.

#0 Hälsa jordgubbsverket.

tjoffsan
0

JordgubbsverketSkrattande. Den var kul, har inte hört den innan. Jobbar ju med betesmarkinventeringen åt jordgubbsverket och har suttit i Hässleholm hela dagen och varit arg på allt deras strul med det tekniska.

Nu väntar en mysig fredagkväll med idol!

Murgard
0

# 3  Ursäkta att jag väckte dig på förmiddagen…Skäms

[baffinbay]
0

Godkväll 2008-12-05

Sitter nu i Ocklahoma City, har tagit en ridtur på Divan och det gick kanon; fattning från skritt och avsaktning till densamma var inga problem.. Jobbade mycket med övergångar (skritt, trav, halt, trav, galopp, skritt osv osv), gav mycket gott resultat må jag säga!

Imorgon blir det förmodligen en tur till ridhuset och då även en ritt i dressyrsadel, äntligen, kommer att fortsätta arbetet med övergångar samt även lägga in lite bakdelsvändningar, skänkelvikning samt öppnor och slutor. Har inte suttit i den sedan i maj början av juni tror jag… Ska bli KUL :)

MrsM
0

#5 Nä, då sov jag inteGlad. Mia levererad till hemmet för ensamma mödrar.Glad. Allt väl.

Denna kommentar har tagits bort.
Murgard
0

#7  . ..varför känner jag oro??? Obestämd

Denna kommentar har tagits bort.
Akerberg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God kväll. Skönt med fredag, äntligen sovmorgon imorgon! Det har varit otroligt segt att ta sig upp den här veckan.

Red ut en sväng på Snörpa i snöslasket, stackarn kunde knappt gå =(  Tur att jag tog gräsbrodd istället för isbrodd, annars hade vi nog inte kommit så långt! Fick vända en gång pga för mycket smetig snö som fastnar i fötterna på henne, och på just den sträckan går det inte trava bort dem.

Provred nya hackamoret idag, hon blev så fin =)

Murgard
0

Såg ni Zo-.zo?  Mkt sevärd!