Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 661 ggr
RC71
0

Godmorgon 6 december

Regn! Rynkar på näsanVaknade tidigt av ljudet av piskande regn på fönstret. Hästarna äter frukost inne och jag ska snart koka kaffe. En lugn dag väntar-hoppas jag..

Godmorgon från

Lotta

monsterpony
0

God morgon! Vi har dimma. Ganska mysigt faktiskt. Jag räknar med att ha ganska fullt upp idag. Ska till Stockholm och fira en 70-åring i morgon och såär det dags att börja förbereda nästa helgs walesiska vandringar också. Glad

Dyblygiad
0

Har haft en jobbig arbetsnatt på ett knökfullt IVA , grått ute men sängen som väntar på mig ser varm o lockande ut! Ha en trevlig dag ni andra..

RC70
0

God förmiddag.

Fest (uteliggartema) i skogen i almunge väntar en idag. vaknade 10 var helt skadat trött i huvudet. sovit för lite de senaste dagarna.. pust.

Hoppas ni får en trevlig helg allihopa.

MrsM
0

Gråmulet med lätt nederbörd. Pysslar inne / vilar på soffan. Har varit en sväng  hos Mia på hemmet för ensamma mödrar och övervakat premiärsläppet med kompisen i hagen. Gick utmärkt. Vad annars förresten? Connemaror ÄR okomplicerade.

Murgard
0

Här har dagen varit gråmulen, någon plusgrad och aningens snöfall - ganska blöt sådan.

Delight har haft veckans roliga halvtimme i ridhuset idag. Hon blir väldans uppåt av en utflykt dit, jobba och få massor av beröm. Hon är verkligen amitiös nu.   Cecilia njuter där, på hästryggen. Mycket trevlig ridning!

ambo
0

heldag i omsorgens tecken..handlat mat till gamla föräldrar samt anbringat ljusramper där de brukar vara..de klarar inte av att fixa längre..håhåjaja. sen vrålhandlat hit hem samt börjat handla julisar, fann 2 sköna badrockar på Coop billiga i frotté! Till sönerna, deras gamla är utslitna..

frk-Connemara
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hei hei alle sammen. Nå har solen gått ned og mørket siger påFörvånad I dag Re jeg på penny Hun var kjempe flink *stolt*, men hun var ikke helt trygg:) ellers på gården er det masse snø det er blitt skikkelig vinter! Ha en fortsatt god kveld og sov  godt:)

Her er et bilde av meg og penny

ambo
0

Fin bild!

RC71
0

#7 Oj vad mycket snö ni har fått! Förvånad Många klappar till penny Kyss

[baffinbay]
0

Vad fin hon blivit Penny, kommer ihåg när de var tre busiga små fölungar i hagen hos dig RC71 :)

Murgard
0

#7  Så vackert komponerad bild; fantastisk bakgrund men bildobjektet är av ännu högre klass!!

AKWIK
0

Godkväll!

Idag har jag varit med sonen till Bosön på Lidingö för friidrottsträning sedan tidig morgon. Gud så jobbigt! Jag blev tvungen att lägga mig och sova så fort vi kom hem vid middagstid. Orkade varken laga mat eller äta, så sonen fick köpa pizza och jag somnade direkt.

Nu vaknade jag! Skäms Det är jobbigt att titta på när andra idrottar. Skrattande

walsan
0

God kväll!

Idag har jag stöttat maken som fått allergisk reaktion av kontrastvätska som han fått inför röntgen av njursten. Efter detta åkte vi och skottade spån i säckar för att ta hem till stallet. Sedan kom en connemarasäljare och drack kaffe. Jag köpte en connemara av henneGlad. Så blev det visning av hästanläggningen för connemarasäljaren och julgranshämtning. Innan vi åkte på konsert bjöd vi vänner på middag. Konserten "Jul i folkton" med Ale Möller, Lena Willermark, Sofia Karlsson m fl var jättebra och Gävle konserthus är mycket vacker miljö, så man börjar alltmer känna att julen kommer krypande. Nyköpta connemaran hämtas 22 december.

Murgard
0

#13 Var det den ni såg på under er hästspanarresa?

RC71
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#10 Ja, åren går…Glad

MrsM
0

#7 Fin hästKyss och fin bild! Lycka till med ridningen.

#13 Connemarasäljare? Ny nisch, verkar intressant. Resande i connemaror, varför inte? Man får ju träffa en hel del trevligt folkGlad.

monsterpony
0

#13 Nu blev jag nyfiken! Berätta! Vad har du fått tag på för pålle? 

Hoppas att maken piggnar till snart.