Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 670 ggr
Tittut
0

God morgon 2008-12-17

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla!

Är ni pigga och nytra en dag som idag?

Själv känner jag mig ganska pigg, vädret till trots, men det kan bero på att det blev ganska tidigt i säng i går.

Te, rostad macka och passhögar närmast på schemat.

Ha en bra onsdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

ambo
0

Roslagen nästa idag! AKWik du ser, jag är där igen..idag inspektion av nyplanterade träd Ekebyholm och Kristineholm, norr om Rimbo.

Sen ska jag rida Ambo i ridhuset ikväll tänkte jag.

Bullemor
0

Nytra och nyktra Ja, pigga nej!

Nu är det sonen som har åkt på feber och jag som hade hoppats på att slippa fler frånvarodagr från jobbet innan jul. Typiskt! Nåja, inte mycket att göra åt. Får väl passa på och städa och röja lite extra här hemma medan jag ser efter sjuklingen. En vecka kvar till julafton, nån som känner sig stressad? Själv har jag inte köpt en enda julklapp än…SkrikandesSkäms

Murgard
0

#2 Åh, sköönt att höra att det är flera än jag som är sent ute med julklappsinköp! Måste göra ett ryck snarast, som sagt endast en vecka kvar..

Här är grått,disigt och töväder. Usch! Nu fattas det bara att kylan kommer och förvandlar omgivningarna till isbana!

monsterpony
0

God lunch allesammans och hej fram Wales. Nojesbiten av resan med connemaraskadning och bergsvandring ar nu avklarad, sa nu far man forsoka bli lite civilicerad igen sa att man overlever jobb-biten! Flört

[baffinbay]
0

#4 Är inte connemaror civilicerat ? Förvånad

Carduus
0

Megaförkyld, inte roligt alls…Rynkar på näsan

Tur det finns TV och internet.

Hoppas jag piggar på mig för har en del julbak kvar att göra. Känns inte så fräscht att pyssla med då man snyter sig och nyser i ett.

Hoppas att ni andra mår bättre.

hllw
0

God eftermiddag!

Tillbaka igen till det vanliga livet efter två veckor i "pluggskrubben". Tentan är nu avklarad…pust! Har ridit lite den senaste tiden och tyvärr blir det nog så ett tag till. Julklapparna är inte köpta, julgodiset inte bakat (eller det är väl snarare så att det jag bakat har jag redan ätit upp:/) och lägenheten där jag ska ha gäster har ännu en mängd brister (trots att jag bott här i snart tre månader).

Nu ska iaf stallet besökas så att jag hinner hem till bonde söker fru:)

lil-sis
0

Red i måndags ut på Tess, trevligt som vanligt, dock mest skritt pga min fot :) Äkta connemarafladderöron som kan vinklas utåt nedåt om det är ngt läskigt vatten under tassarna :)

MrsM
0

Puh. En kort hälsning från Halland. Det var två telemöten igår med Jordbruksverket, först om blåtunga och sen om mjältbrand… Liksom helt orealistiskt… Idag var ett anmält kvarkafall i Kvibille en helt normal händelse på en skala… Imorn ska vi medverka vid ett infomöte på vårdcentralen för det 30-tal personer som står på antibiotika pga mjältbrandsutbrottet… "Skrivbordsveterinär" är faktiskt ett omväxlande och allmänbildande jobbGlad. TV är här var och varannan dag och intervjuar. Idag var det - mitt i alltihop - om halländska suggor som får trycksår av för lite halmFörvånad. (Det verkar alltid bli något i media om grisar när det lackar mot jul).