Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 511 ggr
Tittut
0

God morgon 2008-12-22

Hur har ni det i julstöket? Har ni tid att slå på burken?

Idag är en helt vanlig jobbardag, för av någon konstig anledning är brevlådan full varje dag, och folk verkar tycka att det är bra att skicka in sina passansökningar så här precis i sista sekund, som vanligt.

Kanske blir det att jaga ifatt en och annan julklapp till kvällen. Det börjar väl bli hög tid….

Ha en bra måndag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

lil-sis
0

Har lagt ner alla former av julstök, väldigt skönt :) Lägenheten är iofs välstädad :)

Idag ska vi ut och repetera linjer och även lite annat runtikring bussarna, sen ikväll ska jag rida vit Connemara igen :)

Spader-EliN
0

God morgon!

folk kanske undrar vad en tonåring gör uppe såhär dags på ett lov.. körlektion är isf svaret. ska åka om en halvtimme ungefär. sedan blir det att antagligen att plugga lite teori på körskolan och köpa julklappar till mamma och pappa.

Appledale
0

God morgon!

Hann inte med att dammsuga igår som jag tänkte, men får städa ikväll istället, och julpynta där inne. Hästarna har iaf fått julpyntat i stallet. Skrattande

Har handlat klart mina julklappar för ett tag sedan, kändes så skönt att ha det fixat, så man kunde andas ut. Tyvärr så varade det inte längre än till i morse, då jag idag ska tvingas ut och handla julklapparna åt min sambo också… Tidigt påkommet… Suck… Nåja, han jobbar ju långt iväg nu och är inte hemma förrän sent idag, så jag får väl vara snäll och hjälpa honom med det.

Ha en fin dag!

monsterpony
0

God morgon! Fem grader varmt och mulet. Vilken julstämning som infinner sig… not!

Dags att göra sig i ordning för årets sista ridlektion. Andra nöjen på göra-listan idag är lite jobb, städa, handla mer julmat och slappa. Om jag hinner…

Ha det!

AnnaB
0

Godmorgon,

Ruskväder igen, det blir ingen ridning idag. Får väl fortsätta och fixa o dona…. idag ska det bli köttbullar gjorda , -hemlagat är godast! Ska hinna med o få gjort lite godis också. Tänk att det är julafton i övermorgon….

ambo
0

gomorron

Ligger efter i alla planeringar Rynkar på näsan ska försöka handla klart julisar i morrn..samt julhandla maten och granen!

Städat? Nä, här virvlar dammråttorna..snart, snart så, ska vi ha fint

Akerberg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Eftermiddag

Jobbat som vanligt, fast ändå inte. Jag måste göra allt jag gör på 5 dagar i vanliga fall på 2 den här veckan =S Klämde ihop hälften idag, men tittade mest över, sopade uppifrån o ner o moppade entreer. Passade på att putsa alla entréglas också, på alla ställen utom 1. Imorgon väntar lite bilburet jobb i samma stil.

Var ute ca 1½ timme med Snörpa. Pigg och glad som vanligt!  Sen mockade jag åt ägarens hästar (3 st) o fixade maten. Mockade föresten bara åt 2½ häst, fick hjälp av ägarens syster med den sista (Skitgrishäst!)

walsan
0

Tänk att det håller på att bli ljusare om dagarna!

Och nu finns det hopp om kyla. Men snön som började falla i går kväll övergick till regn och nästan allt smälte bort. Synd! Men det är i alla fall fortfarande lite vitt.

Hemska lera!Rynkar på näsan Därför är kylan efterlängtad. Nu går hästarna till knäna i lera.

Murgard
0

#8 Nämen, Walsan, har ni lera???!!! Förvånad  Här är stelfruset och kritvitt,      -knappt 5 mil iväg.   Välkomna till O-bo!! Glad