God Julafton 2008-12-24
Ingen godmorgontråd =O
Började med en tur till Ica i morse, var knappt ingen i affären =D Köpte äpplen till hästarna eftersom jag glömde det igår. På hemvägen åkte jag in på ÖB o köpte lite mer julgransgrejer eftersom vår gran i år är dubbelt så stor som vanligt så vårant pynt bara försvann 
Sen fortsatte jag en sväng till stallet. Julpussade på Snörpa
(Hon blev inte så glad…) sen red vi ut. Konstigt att det kan vara så sjöblött men ändå stenhårt =S
Tillbaka till stallet hade vi lite julklappsutdelning, fick en väska med stövelfack, en teckning, en julkorg (frukt, choklad, godis) och ett paket jag inte öppnat ännu. Det är från Jessies föräldrar (De äger stallet).
Sen mockade jag o fixade o åkte hem =)
Från oss alla till er alla, en riktigt god jul!
Cleo & Jessie, Snörpa & Lina, Butterfly & Malin
God Jul!
Glöm inte Karl Bertil Jonsson på TV i kväll. Julens enda måste!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Här var det lite stressigt. 07 Började med att morgonfodra hästarna, mina egna åkte ut med frukost i hagen så vi kom åt att mocka, hänga upp brödskivor och morötter. Efter utstläpp 08.30 så åkte vi till fastlandet för att träffa tomten i skogen, sen vidare till mormor 11.00 för att äta jullunch (min frukost), vid 14 åkte vi sedan vidare till min bror i Solna där vi gemensamt lagade klart resterande julmat, nu är vi hemma igen på ön och alla hemmapakteten är öppnade! Julen har gått i SPA tecken för min del, lyxiga tvålar, massageapparat (ej intim sådan), badkulor mysiga böcker, samt från stallkompisen, sexiga underkläder
samt en lika snygg spetsklänning av min mor.
God mat och ungarna har varit glada nästan hela dagen med sina lika många kusiner ( det är en hit med 8 barn + 5 vuxna i en liten 3a)
Hundarna har fått varit med hela dagen och ätit upp ungarnas rester ( Amber satte dessutom i sig en hel plåt med lussebullar i gårkväll)
Trött men nöjd ska jag nu avsluta julen med att korka upp vinflaska vi fick av min far och avnjuta i badkaret med mina nya badkulor och lukta på doftljusen. God jul på er alla!

Jag vaknade vid 6 imorse hos pappa i Kil och som tradition äter vi alltid julfrukost hos grannen så kom dit i min pyamas och käkade :) Sen åkte jag till Åmål och red Kajsa en sväng ( gick sååå bra ! :)) och min pappa var snäll och mockade o gjorde iordning mat sen blev det hem och stressa o göra
sig iordning och åka till mammas syster och käka och öppna paket :) Fick en plattv , några jättefina hästsaker , parfym , film m.m (:
Hoppas alla hade en riktigt god jul :)