Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 535 ggr
Akerberg
0

God Morgon 1 Januari 2009

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Wie! Sajtvärden först med godmorgontråden 2009 =) Det är nog min 4:e morgontråd någonsin ;)

Gissa vad jag hunnit med idag? Jag har varit o jobbat helt frivilligt.. =P  Hade inget bättre för mig o ville hellre vara ledig imorgon =)

I eftermiddag tänkte jag åka ner till stan o titta på komunens årliga fyrverkeri, eller rättare sagt fotografera fyrverkeriet. Försökte i natt, men de var för långt bort o för få från varje håll så det blev inget bra alls

I övrigt händer ingenting tror jag

MrsM
0

Goddag!

Har trögstartat lite idag med att sortera papper. Att göra pass är inte bara att skriva i blå plastböcker,nej nej. Det är också BERG av handlingar som på olika sätt ska sorteras och arkiveras. Brukar ta ett röj då & då, nu var det dax igen. Ska pilla lite med prestations- och exteriörtoppen senare, är nyårstradition. Snart klart, alla nyfikna!

Har två pigga åringar i hagen nu! Fast dom ser misstänkt likadana ut som mina föl gjorde igår Glad. Och Flash fyller 21 idag (okänt födelsedatum så blir det ju så).

Fortsatt bra dag önskar M

colleen
0

Go fortsättning!

Jag har hunnit med att rida en häst, har en till som ska ridas, men först ska jag ut på promenad med mamma.

Måste uppdatera bloggarna sen också. Och börja ta tag i hemsidan. Massor av skojiga saker inför 2009, det ska bli ett bra år! Jag har bestämt det.

~Jag tror på ödet~

Sassenach
0

Gott nytt år på er!

Firade nyår med en kompis, vi körde med "ice age" maraton. Bastade lite och tittade på hennes grannars fyrverkerier. Helt ok!

Annars är det jobb idag, två tidningar som skall ut imorgon skall vi trycka och så lite elgigant. Men jag blev förvisad till nyinflyttad, klistra kuvert och sedan stoppa tidningar och eventuella bilagor i kuverten.

Hoppas ni har en bra dag och gillar finska nyheter!

http://www.youtube.com/watch?v=5_xQV3C0SVQ

Carduus
0

God fortsättning!

Var på en riktigt trevlig middag i går och kom hem kl 4 i morse så har inte fått mkt gjort ännu i dag. Blir nog fortsatt lugnt, en promenad och lite inhandling av mat blir nog lagom.

Ha det bra alla!

AKWIK
0

Godkväll och god fortsättning!

De sägs ju att såsom första dagen på året blir, blir också resten av året….. Min dag har varit häst från morgon till nyss.

Vaknade pigg vid sextiden (råkade somna igår ca kl 20 efter ett glas vin till hummern Skäms) och åkte iväg till min kompis och hennes dotter. Vi tillbringade förmiddagen i stallet där dottern jobbar. Jättefint ridhus, stallar och hästar, men tyvärr inga connemaror, bara stora SWB.

Så när jag varit hem en sväng och ätit bar det av ut till mina älsklingar i "mitt" trevliga stall. Kyss I hela stallet hade det bara varit en enda häst som varit lite orolig av fyrverkeriet och smällandet i tomtområdet bredvid. Hundarna hade däremot haft det jobbigt.

#0 Jag hoppas att invånarna i din kommun inte behöver vara med och bidra med skattemedel till miljöterrorn. Skulle min kommun hitta på något så dumt så skulle jag ta kommunalordförande i örat. Skrikandes